سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

دنیای تئاتر

نمایش «برفک» در سوئد به روی صحنه می‌رود

 نمایش «برفک»

سینماپرس: نمایش «برفک» به نویسندگی و کارگردانی جواد عاطفه، با بازی عاطفه پاکبازنیا در سوئد به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس،  نمایش «برفک»  به نویسندگی و کارگردانی جواد عاطفه، با بازی عاطفه پاکبازنیا که دی و بهمن سال گذشته در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت، این بار در سوئد به صحنه خواهد رفت.

جواد عاطفه این نمایش را در استکهلم و گوتنبرگ روی صحنه خواهد برد. «برفک» نمایشی است درباره زن، مهاجرت و تنهایی؛ این نمایش هم در ادامه کارهای پیشین جواد عاطفه درباره زن و مساله زنان است.

«برفک» نمایش تصویری است از هزاران انسانی که در سراسر جهان به مهاجرت قانونی و غیرقانونی، برای رسیدن به شرایط و مکان زندگی بهتر فکر می‌کنند و از سویی دیگر قوانینی که در دنیا برای این مسأله وضع می‌شود. زنی تنها، در آستانه چهل سالگی به دنبال اینکه در جایی که ساکن است برایش اتفاقی رخ نداده به فکر مهاجرت می‌افتد و به فکر جهانی بهتر و برتر است و درگیر مسئله و پدیده مهاجرت!

این نمایش با بازی عاطفه پاکبازنیا، طراحی صدای سهند بهادری، طراحی نور روزبه حسینی و طراحی پوستر مهدی فاتحی در آپریل ۲۰۱۹ در شهرهای استکهلم و گوتنبرگ روی صحنه خواهد رفت.

کمپانی ATEPHO THEATRE COMPANY به دنبال اجرای «برفک» در شهرهای دیگر اروپایی، برنامه جدید اجراهای این نمایش را به‌زودی اعلام خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.