دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸

دوشنبه ۲۶ فروردین

افشای راز سرقت میلیاردی خانم منشی در «پرونده مستند»

پرونده مستند

سینماپرس: شبکه مستند دوشنبه ۲۶ فروردین در تازه‌ترین قسمت از برنامه «پرونده مستند»پرونده سرقت میلیاردی را بررسی خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، چندی پیش ماجرای سرقت مقرون به آزار در شمال تهران به پلیس گزارش شد و با توجه به حساس بودن پرونده تیمی از مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این سرقت میلیاردی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که ابتدا یک زن ابتدا در خانه را به صدا درآورده و بعد از باز کردن در از سوی زن صاحب‌خانه ناگهان ۲ مرد و یک زن وارد خانه شده و پس از بستن دست‌وپاهای زن جوان به سراغ گاوصندوق رفته و اقدام به سرقت طلا، جواهرات، پول و ارز به ارزش یک میلیارد تومان کرده‌اند.

گروه پلیسی در همان تحقیقات ابتدایی به ۲ کارمند شرکت همسر زن صاحب‌خانه که از کارمندان اخراجی بودند مشکوک شدند و پس از دستگیری ۲ کارمند شرکت مشخص شد متهمان با توجه به اطلاعاتی که از خانه مدیر شرکت داشته ۲ مرد و یک زن را اجیر کرده و نقشه سرقت میلیاردی را به اجرا گذاشته‌اند.

خیلی زود مأموران با ردیابی‌های پلیسی متهمان را دستگیر کردند و بخشی از اموال سرقتی نیز از متهمان کشف شد.

پرونده مستند در قسمت جدیدش سراغ این سوژه رفته است و در گفت‌وگو با سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران و متهمین می‌کوشد ابعاد مختلف این پرونده را بررسی کند. گفت‌وگو با روان‌شناس از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

مجموعه «پرونده مستند» در ۵۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تهیه‌شده و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه مستند پخش و سه‌شنبه ساعت ۱۰:۳۰ بازپخش می‌شود.

این برنامه به‌منظور آگاه‌سازی جامعه و شناخت بیشتر مردم در خصوص جرائم مختلف به بررسی پرونده‌های مهم پلیسی با حضور متهمان و کارشناسان می‌پردازد. ‌

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.