یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

جزئیات یک سریال تلویزیونی

تهیه کننده «جشن سربرون»انصراف داد

مجتبی راعی

سینماپرس: علی آشتیانی پور تهیه کننده سریال «جشن سربرون» از کناره گیری از این سریال خبر داد.

به گزارش سینماپرس، «علی آشتیانی پور» تهیه کننده سریال «جشن سربرون» در گفت‌وگو با فارس  گفت: قرارمان بر این بود تا بعد از نوروز این سریال وارد مرحله پیش تولید شود، اما به دلایل مالی این اتفاق نیفتاد و من هم تصمیم گرفتم از تهیه‌کنندگی کار انصراف بدهم.

وی ادامه داد: در جلسه‌هایی که با مدیران سیما داشتیم بارها این را گفتم که هزینه‌های تولید چنین سریالی کم نیست و باید از لحاظ مالی شرایطمان مساعد باشیم تا بتوانیم زیرساخت‌های اصولی برای این سریال ساخت، اما دوستان مساعدت نکردند و من ترجیح دادم از تهیه کنندگی این سریال انصراف دهم.

این تهیه کننده همچنین درباره کارگردانی مجتبی راعی در این سریال نیز بیان داشت: مجتبی راعی همچنان کارگردان سریال است و قرار است با گروه دیگری کارهای تولید را از سر بگیرند.  

به گزارش فارس، بازیگر نقش اصلی «جشن سربرون» مرد است و لوکیشن‌های این سریال در  تهران، شهرک سینمایی، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و ... قرار دارد. این سریال به نویسندگی و کارگردانی مجتبی راعی در سه فصل و در فضای تاریخی حدود ۱۰۰ سال پیش ساخته خواهد شد. فصل اول این سریال در قالب ۱۳ قسمت خواهد بود و ۲۵ قسمت فصل دوم سریال را شامل می‌شود. این سریال درباره عشایر قبل از انقلاب است و ماجرای چند خان و رعیت را به تصویر می‌کشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.