یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

عذر بدتر از گناه

توضیحات محمدرضا فرجی درباره تاخیر در توقف «رحمان ۱۴۰۰»

فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰»

سینماپرس: مدیرکل سینمای حرفه ای درباره تاخیر در توقف فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، مدیرکل دفتر سینمای حرفه ای درباره تاخیر در توقف فیلم «رحمان ۱۴۰۰» گفت: همه فیلم های سینمایی که پروانه نمایش می گیرند بنای ما بر حرفه ای بودن تهیه کننده و پخش کننده است و تاکید دارم در طول سال‌هایی که در این سمت کار می کنم چنین اتفاقی نیافتاده بود و همه تهیه کننده ها و پخش کننده ها به دلیل اهمیت موضوع قوانین را رعایت می کنند.
محمدرضا فرجی ادامه داد: در اکثر سالن ها فیلم «رحمان ۱۴۰۰» همان نسخه ای که مورد تایید ما بوده و اصلاحات کامل انجام شده نمایش داده شده است، با توجه به اینکه بازرسان سازمان سینمایی معمولا به صورت تصادفی در سالن های سینمایی حضور پیدا می کنند متاسفانه در هفته اخیر متوجه شدیم در برخی از سالن های سینما نسخه ای که به صورت کامل اصلاح نشده بود اکران شده است.
وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه این اشتباه متوجه چه فردی است؟ توضیح داد: فعلا از نظر حقوقی پخش کننده و تهیه کننده باید پاسخگوی این اتفاق باشند و ما هم در حال بررسی این موضوع هستیم.
فرجی تاکید کرد: انتظار ما بر اخلاق حرفه ای بودن تهیه کنندگان، پخش کنندگان و حتی کارگردان فیلم ها در اجرای ضوابط و مقررات و آیین نامه های اجرایی مصوب است و سینما نباید به خاطر یک سهل انگاری دچار آسیب شود.
لازم به ذکر است اکران فیلم «رحمان ۱۴۰۰» طبق مفاد ماده ۱۸ آیین نامه نظارت بر نمایش فیلم موقف شده است.     

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.