جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

آخرین خبر از تولید سریال «نفوذ»

۵ قسمت از فیلمنامه «الف. دزفول» نوشته شد

محسن علی اکبری در  نشست فیلم «استرداد» در خبرگزاری سینماپرس

سینماپرس: علی‌اکبری تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی، از نگارش چند قسمت ابتدایی فیلمنامه سریال جدید خود خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محسن علی اکبری تهیه کننده سریال تلویزیونی «نفوذ» و «الف دزفول» درباره روند تولید و نگارش این دو مجموعه تلویزیونی، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: قرار بود پس از تعطیلات نوروز، تولید دوباره «نفوذ»  را از سربگیریم؛ اما به دلیل عدم حضور مشارکت مالی روند تولید همچنان به تعویق افتاده و کار تعطیل است. منتظر هستیم تا برآوردهای مالی انجام شود.

وی در ادامه گفت: در تصویربرداری هایی که سری اول انجام شد، یکسری اصلاحات وجود دارد که آن‌ها هم باید انجام شود تا بتوانیم برای پاییز  ۹۸ سریال «نفوذ»  را روی آنتن ببریم.

این تهیه کننده درخصوص زمان بندی آغاز تصویربرداری  «نفوذ»  بیان کرد: ان شاءالله پس از انجام اصلاحات و با وجود مشارکت مالی، تولید جدید «نفوذ» را از اردیبهشت ماه شروع می کنیم.

وی در ادامه این گفتگو، درباره روند نگارش و تولید مجموعه تلویزیونی «الف. دزفول»  افزود: «الف. دزفول» مجموعه ای ۴۰ سیناپسی است که تا امروز فقط نگارش ۵ قسمت اول آن انجام شده است. امیدواریم بتوانیم پس از پایان دیالوگ‌نویسی‌ها و فیلمنامه مراحل پیش تولید را شروع کنیم.

علی اکبری در پایان درباره زمان تولید مجموعه تلویزیونی «الف. دزفول» عنوان کرد: پس از نگارش، احتمال می‌رود حدود ۳ ماه آینده تولید را شروع کنیم و ان شاءالله که همزمان با «نفوذ» تولید  «الف. دزفول»  را هم پیش ببریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.