سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲

ابراز رضایت قاضی زاده هاشمی

قدرانی از تنوع برنامه‌های نوروزی رسانه ملی

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی

سینماپرس: قاضی زاده‌هاشمی‌ با ابراز رضایت از اطلاع رسانی مطلوب رسانه ملی در حادثه سیل اخیر گفت: رویدادها و اخبار حادثه سیل کشور از زوایای مختلف در رسانه ملی منعکس و به خوبی بررسی شد.

به گزارش سینماپرس، سید احسان قاضی‌زاده‌ هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با قدردانی از برنامه‌های متنوع نوروزی رسانه ملی گفت: صداوسیما برنامه‌های خوبی برای این ایام تدارک دیده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه «عصرجدید» اشاره کرد که جای خالی آن در میان برنامه‌های سیما حس می‌شد و با استقبال مخاطبان بسیاری مواجه شد.

وی از سریال نوروزی «نون. خ» نیز به عنوان سریال پرمخاطب و خوب تلویزیون یاد کرد و با اشاره به برنامه‌های ویژه تحویل سال نو تلویزیون گفت: بهتر بود که این ویژه برنامه‌ها در هر شبکه یک موضوع را دنبال می‌کردند تا هم تنوع در محتوا ایجاد می‌شد و هم مهمانان شبکه‌ها در این لحظات از گروه‌های متنوع‌تری از افراد مشهور و محبوب دعوت می‌شدند.

قاضی زاده‌هاشمی‌ با ابراز رضایت از اطلاع رسانی مطلوب رسانه ملی در حادثه سیل اخیر گفت: رویدادها و اخبار حادثه سیل کشور از زوایای مختلف در رسانه ملی منعکس و به خوبی بررسی شد.

عضو شورای نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه صداوسیما توانست در ایام نوروز ضمن پوشش اخبار حادثه سیل با پخش برنامه‌های متنوع در حفظ یکپارچگی و همبستگی مردم مؤثر باشد، گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار انعکاس بیشتر دغدغه‌های مردم سیل زده از آنتن صداو سیما هستند و رسانه ملی باید تمرکزش در پوشش رویدادهای این حادثه بر بیان مشکلات مردم سیل زده و درخواست‌های آن‌ها باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.