یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به نقل از حوزه هنری

ناصر فیض برنامه‌های دفتر طنز در هفته هنر انقلاب را تشریح کرد

ناصر فیض

سینماپرس: مدیر دفتر طنز حوزه هنری از برگزاری ویژه‌برنامه‌های این دفتر به مناسبت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از حوزه هنری، ناصر فیض، مدیر دفتر طنز حوزه هنری، در رابطه با برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی این دفتر گفت: نقد و بررسی شعر طنز دوران انقلاب اسلامی را در هفته هنر انقلاب اسلامی خواهیم داشت. این برنامه ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۲۰ فروردین‌ماه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «مکتب‌خانه طنز» نیز در ویژه‌برنامه‌ای به نقد و بررسی مطبوعات دهه اول انقلاب اسلامی اختصاص خواهد داشت. این برنامه هم ساعت ۱۷ چهارشنبه ۲۱ فروردین‌ماه در سرای اهل قلم برپا می‌شود.

سرای اهل قلم همچنین ساعت ۱۷ شنبه ۲۴ فروردین‌ماه میزبان علاقه‌مندان به آثار طنز مهرداد صدقی خواهد بود. نشست داستان طنز بعد از انقلاب، نگاه به سه‌گانه کتاب‌های مهرداد صدقی به نقد و بررسی آثار این نویسنده مطرح کشور می‌پردازد.

همچنین ویژه‌برنامه «در حلقه رندان» با حضور جمع کثیری از هنرمندان و شاعران طنزپرداز کشور ساعت ۱۷ یک‌شنبه ۲۵ فروردین‌ماه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای حضور در برنامه‌های مرتبط با سرای اهل قلم می‌توانند به خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی (صبای جنوبی)، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲ و برای حضور در برنامه تالار اندیشه، به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

جشن هفته هنر انقلاب به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی در تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه ۹۸ آغاز شده و در طول یک هفته ضمن مرور مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با هنر انقلاب و هنرمندان انقلابی و معرفی چهره سال هنر انقلاب، با نمایش فیلم‌ها، اجرای تئاترها، برگزاری کنسرت و نمایشگاه‌های تجسمی و... تا تاریخ ۲۶ فروردین ادامه می‌یابد.

جشن هفته هنر انقلاب با شعار «هنر متعهد به حقیقت» برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.