یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

رادیو قرآن برگزار می‌کند

نشاط صبحگاهی با مجله صبحگاهی تسنیم

برنامه تسنیم از رادیو قرآن

سینماپرس: مجله صبحگاهی "تسنیم" با رویکرد اطلاع رسانی همراه با آیتم‌های بسیار جذاب شنبه تا چهارشنبه از شبکه‌ی رادیویی قرآن به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌شود.

به گزارش سینماپرس، گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن در سال ۹۸ با پخش برنامه جدید صبحگاهی در قالب «مجله صبحگاهی تسنیم» با آیتم‌های جذاب و شنیدنی سعی دارد با ایجاد نشاط صبحگاهی همراه با فضای قرآنی و معنوی دقایقی خاص و خاطرانگیز را برای مخاطبان ارجمند خود بوجود بیاورد.

مسعودرضا خالقی تهیه‌کننده رادیو قرآن که قرار است این برنامه جدید را به روی آنتن رادیو قرآن ببرد خبر از تولید آیتم‌های جدید داد که برای اولین‌بار از این رسانه به روی آنتن خواهد رفت.

آیتم «جان جهان» با موضوع مهدویت با کارشناسی استاد محمد شجاعی، آیتم «روزی حلال» با کارشناسی استاد علوی تهرانی، گزارش مردمی هر روز از یکی از مراکز کشور، مصاحبه قرآنی درباره یک رویداد مهم داخلی یا خارجی، زیارت معصومین علیهم السلام، اطلاع‌رسانی از مهمترین رویدادهای قرآنی روز و ترتیل یک صفحه از قرآن کریم از جمله بخش‌های این برنامه صبحگاهی است. آیتم‌های جدید همراه با جزئیات دیگری نیز در حال تولید و کارشناسی است که در خبرهای بعدی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است، مجله صبحگاهی «تسنیم» شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ الی ۸ صبح با اجرای هادی صلحجو از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.