شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

در ۸۰ سالگی؛

بازگشت کارگردان «پدرخوانده» به سینما

کاپولا

سینماپرس: فرانسیس فورد کاپولا قصد دارد با یک پروژه سینمایی دیگر به دنیای هنر بازگردد.

به گزارش سینماپرس، فرانسیس فورد کاپولا کارگردان سرشناس سه گانه «پدرخوانده» قصد دارد در آستانه ۸۰ سالگی یک بار دیگر به سینما برگردد. کارگردان نام آشنای سینمای جهان قصد دارد فیلمی با عنوان «مگالاپولیس» بسازد، اثری که گفته می‌شود مثل «اینک آخرالزمان» جاه طلبانه است. ظاهرا آقای کارگردان سال هاست که علاقه دارد این پروژه را روی پرده سینما ببیند و حالا این فرصت دست داده تا کار ناتمامش را انجام دهد.

اگرچه هنوز با قطعیت نمی توان نام بازیگران این فیلم را گفت اما شنیده‌های پیرامون این اثر حاکی از آن است که جمع پر ستاره‌ای در آن حضور پیدا خواهند کرد. نام جود لاو بازیگر مشهوری که سال گذشته در نقش آلبوس دامبلدور فیلم «جنایات گریندلوالد» ظاهر شدبه عنوان یکی از اولین ستاره های حاضر در «مگالاپولیس» شنیده می‌شود.

شگفت زده نخواهیم شد وقتی متوجه می‌شویم قرار است ساخته جدید این فیلمساز مکتب نیویورک در شهر نیویورک ساخته شود. کاپولا خود این پروژه را یک اثر در مقیاس فیلم های حماسی و بزرگ هالیوود می داند. هنوز تاریخی برای اکران «مگالاپولیس» اعلام نشده و پیش بینی می‌شود در روزهای آتی و با آغاز پیش تولید خبرهای بیشتری از آن در رسانه ها شنیده شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.