جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

حواشی تغییر ژیلا صادقی در برنامه پل فروردین

ساخت احتمالی «پل‌فروردین» برای شعبان و رمضان

ویژه برنامه شبانگاهی «پل فروردین»

سینماپرس: براساس توافق از پیش تعیین شده با ژیلا صادقی مقرر شد تا اجرای فاز اول و دوم برنامه پل فروردین برعهده ایشان باشد و فاز سوم این برنامه با اجرای فرد دیگری ادامه یابد و حاشیه‌هایی که برخی از رسانه‌ها ایجاد کردند از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «پل فروردین» چند روز قبل از تحویل سال با اجرای ژیلا صادقی و دکور متفاوت روی آنتن رفت و مستندهایی از سراسر کشور با روایت بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، گلاره عباسی و... پخش کرد. بعد از تحویل سال «پل فروردین» به محسن آزادی و نیما رئیسی برای اجرا واگذار شد و یک سمت و سوی متفاوت‌تری از سوال‌های کوتاه به خود گرفت. گفتگوهای تخصصی‌تر و متنوع‌تری را شاهد بودیم که مصداق بارز آن بهنام تشکر و بابک حمیدیان است. «پل فروردین» امشب به پایان راه می‌رسد و به گفته تهیه‌کننده این ویژه‌برنامه نوروزی قرار است بعد از توافق با مدیران شبکه دو یک «پل فروردین» دیگری برای اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان هم ساخته شود. او به حواشی تغییر ژیلا صادقی هم اشاره کرد که در ادامه می‌خوانید.

احسان ارغوانی تهیه‌کننده ویژه‌برنامه نوروزی شبکه دو

احسان ارغوانی، تهیه کننده «پل فروردین»، ویژه برنامه نوروزی شبکه دو سیما در خصوص سختی‌های برنامه‌سازی برای تلویزیون به تسنیم،  گفت: با توجه به وضعیت مالی شبکه‌های تلویزیون، جذب اسپانسر مالی و هماهنگ‌سازی محتوای برنامه تولیدی با درون‌مایه موردنظر اسپانسر بدون لطمه زدن به اهداف اصلی پروژه تولیدی بخشی از دشواری‌های فعلی برنامه‌سازی به خصوص برنامه‌های ترکیبی در قاب تلویزیون است. از سوی دیگر نیز  عدم تعامل و همکاری در ساخت ویژه برنامه‌های مناسبتی مانند نوروز به سختی برنامه‌سازی دامن زده است. همچنین در اکثر برنامه‌های تلویزیونی اسپانسرهای مالی خواهان حضور سلبریتی‌ها هستند که این امر برنامه‌ساز را از خط فکری مورد نظر خود دور می‌سازد.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود سختی‌های برنامه‌سازی چه عاملی سبب تولید برنامه «پل فروردین» شد، گفت: عشق به مردم و این قالب هنری مهم‌ترین عامل تولید این برنامه است  که با گفت‌وگوهای صورت گرفته با اسپانسر تلاش شد تا علاوه بر اجرای اهداف موردنظر اتاق فکر برنامه، نگاهی هم به اهداف اسپانسر مالی برنامه شود.

ارغوانی که سابقه تولید برنامه‌های متفاوت و پرمخاطبی مانند شهر باران، بوی عیدی، بهارستان و... را برای شبکه‌های متفاوت تلویزیون دارد، پخش برنامه‌های ترکیبی متنوع و جدید را یکی از عوامل موفقیت و استقبال مخاطبان از شبکه دو سیما در نوروز امسال دانست و بیان کرد: رویکرد و نگرش بدیع در حوزه ساخت برنامه‌سازی ترکیبی مانند «پل فروردین» سبب شد تا با وجود رقابت نابرابر در عرصه تولید برنامه، به اندازه سهم و توانمان از مهمانان خاص و کمتر حضور یافته در تلویزیون بهره بگیریم که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم نیز مواجه شدیم. همچنین هیچ‌گاه محوریت اصلی محتوای برنامه را فدای جذب مخاطب نکرده‌ایم.

این تهیه‌کننده با اشاره به پخش مستندهای گوناگون در برنامه پل فروردین عنوان کرد: ارائه محتوای مطلوب برای جذب مخاطب یکی از وظایف اصلی رسانه است که برنامه «پل فروردین» با توجه به رویکرد ایران‌گردی و شناسایی مناطق محروم کشور اقدام به تولید مستندهای گوناگون کرده است.

وی در خصوص حواشی تغییر "ژیلا صادقی" مجری برنامه اظهار کرد: بر اساس توافق از پیش تعیین شده با خانم ژیلا صادقی مقرر شد تا اجرای فاز اول و دوم برنامه پل فروردین بر عهده ایشان باشد و فاز سوم این برنامه با اجرای فرد دیگری ادامه یابد که متاسفانه برخی از رسانه حواشی را در این باره ایجاد کردند که از طریق مراجع قضایی پیگیر این مسئله خواهیم بود.

ارغوانی با اشاره به رقابت مطلوب برنامه‌های تلویزیونی در نوروز امسال، خاطرنشان کرد: برخلاف تصورهای رایج و براساس آمارهای میدانی، مردم همچنان برنامه‌های تلویزیون به خصوص برنامه‌های مناسبتی و ترکیبی را به شکل مطلوبی دنبال می‌کنند که در همین راستا پس از اتمام فاز سوم "پل فروردین" درصدد هستیم تا با توافق مدیران شبکه برای اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان به تولید این سبک از برنامه‌های ترکیبی با رویکرد متفاوت و جدید مانند "پل فروردین" ادامه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.