چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

سلبریتی ها

«کِوین هارت» ستاره بین‌المللی «سینما کان» را دریافت می‌کند

کوین هارت

سینماپرس: «کِوین هارت» هنرپیشه و کمدین رنگین‌پوست آمریکایی امسال نشان «ستاره بین‌المللی» جایزه سال «سینما کان» را دریافت می‌کند. این مراسم پنج‌شنبه در «سِزار پالاس» لاس وگاس برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، «کِوین هارت» هنرپیشه و کمدین رنگین‌پوست آمریکایی امسال نشان «ستاره بین‌المللی» جایزه سال «سینما کان» را دریافت می‌کند. این مراسم پنج‌شنبه در «سِزار پالاس» لاس وگاس برگزار می‌شود.

«میچ نیوهاوزر» مدیرعامل سینما کان در مورد این انتخاب گفت: «کوین هارت با موفقیت‌هایی که در فیلم‌هایش به دست آورده در باکس‌آفیس در جایگاه خوبی بوده و برخی از بهترین فیلم‌های کمدی جهان را پیش روی مخاطبین سراسر جهان گذاشته و اثبات کرده که یکی از پویاترین و چابک‌ترین هنرپیشگان امروز جهان است.»

و اما در «فستیوال متد» «ادی گَتِگی» هنرپیشه فیلم «Princess of the Row» که در نقش پدری بی‌خانمان ظاهر شد نیز جایزه «بازیگری برجسته» فستیوال متد را دریافت کرد.  

«تایلر باک» نیز جایزه  «جرالدین پِیج» را به عنوان «بهترین هنرپیشه نقش اصلی زن» کسب کرد.

فیلم «مقید زندگی» با بازی «جس ویکسلر» و «آدام پیِرسون» و به کارگردانی «آرون شیمبرگ» برنده «بهترین فیلم بلند» شد. برای بهترین هنرپیشگی مرد «اِتان هاوک» برای بازی در فیلم «استکهلم» و «جان رضایی» برای بازی در فیلم «گانگستر آلبانیایی» انتخاب شدند.

«پنجره‌هایی در جهان» جایزه «بهترین فیلم‌نامه» را برای «رابرت مِیلر اندرسون» و «زک اندرسون» به ارمغان آورد.

جایزه «بهترین هنرپیشه نقش مکمل مرد» به «ادوارد جیمز اولموس» رسید و «مایکل دی اولموس» نیز جایزه «بهترین کارگردانی» را دریافت کرد.

جایزه «بهترین عملکرد و اجرای گروهی» به عوامل فیلم «اعترافات» رسید و «الیسون تولمن» جایزه «بهترین هنرپیشه نقش مکمل زن» را برای بازی در فیلم «سرعت نور» دریافت کرد و «صوفیا» هم «بهترین فیلم زبان خارجی» شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.