یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

روایت شکوفایی و بالندگی

مستند "عابدان کهنز" از شبکه افق پخش می‌شود

عابدان کهنز

سینماپرس: مستند "عابدان کهنز" که روایتگر تربیت، شکوفایی و بالندگی نوجوانان مسجد امیرالمومنین (ع) کُهَنز شهریار است، از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مستند  «عابدان کهنز» روایت شکوفایی و بالندگی شهیدان مدافع حرم مصطفی صدرزاده، سجاد عفتی و محمد آژند و جانبازان مدافع حرم امیرحسین حاجی نصیری و رضا سلمانی در مسجد امیرالمومنین (ع) کهنز شهریار است.

این مستند که به کارگردانی مجید رستگار و تهیه‌کنندگی امیر مهریزدان در مدرسه مستند عمار تولید شده،  امروز یکشنبه ۱۱ فروردین ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

«کُهَنز»، در شهرستان شهریار قرار دارد. این منطقه، مدت‌ها به حال خود رها می‌شود؛ رونق خرید و فروش مواد مخدر و وجود باغ‌هایی در آنجا که منشأ بی‌بند و باری است، شرایط فرهنگی منطقه را ناامن می‌کند. گروهی از رزمنده‌های دفاع مقدس با خانواده‌هایشان به آنجا می‌روند تا در شهرکی به نام ولیّ‌عصر(عج) ساکن شوند. اهالی جدید، مسجد «امیرالمؤمنین(ع)» را می‌سازند و قدم در مسیر جهادی دیگر می‌گذارند. مستند، روایتی از این مسجد دارد که سه شهید و دو جانباز مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است.  مستند «عابدان کهنز» در نهمین جشنواره عمار موفق به کسب لوح افتخار بخش مستند مدافعان حرم و همچنین فانوس پراستقبال‌ترین اثر این جشنواره شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.