یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

۱۷ فروردین

«دنگ و فنگ روزگار» روی آنتن می‌رود

دنگ و فنگ روزگار

سینماپرس: سریال جایگزین "نون.خ" مشخص شد؛ "دنگ و فنگ روزگار" از ۱۷ فروردین به آنتن شبکه یک می‌رسد.

به گزارش سینماپرس، مجموعه «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزدآبادی قرار است جایگزین سریال نوروزی "نون. خ" شود. این سریال تلویزیونی از روز شنبه ۱۷ فروردین پخش خود را از شبکه یک سیما آغاز می‌کند.

ایفای نقش‌های محوری این مجموعه برعهده سیروس گرجستانی و محمد نادری است؛ دو دوستی که طی شراکت دچار مشکلاتی می‌شوند و ناچار هستند طی سال‌ها این مشکلات را پنهان کنند. همین مسأله باعث رقم خوردن اتفاقات مختلف طنز می‌شود.  

«دنگ و فنگ روزگار» سریالی اپیزودیک است که در کنار آن یک داستان محوری و اصلی روایت می‌شود. هر هفته یک قصه جدید شروع شده و با پایان هفته به اتمام می‌رسد به این ترتیب این مجموعه ۳۰ قسمتی تقریباً ۵ فصل ۶ قسمتی را در برمی‌گیرد.

*جالب است با روی آنتن رفتن "دنگ و فنگ روزگار" شروع جدید و جالب توجهی برای گروه فیلم و سریال شبکه یک به حساب می آید که سال ۹۸ را با دو طنز آغاز کرده و بنابر گفته معاون سیما تلویزیون به فقدان طنز پایان می‌دهد.

سیروس گرجستانی، محمد نادری، نیما شاهرخ‌شاهی، بیژن بنفشه‌خواه، زهره فکور صبور، سوگل طهماسبی، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته آ مهدی‌نیا، سینا رازانی، زهرا داوودنژاد، مهری آل‌آقا، مریم شاه‌ولی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، ساره صحرایی، ستاره صحرایی، سیروس میمنت و ... از جمله بازیگران این مجموعه پُربازیگر هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.