شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

تقدیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از تلویزیون

صدا و سیما

سینماپرس: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در نامه ای از معاون سیمای رسانه ملی به دلیل تولید و پخش ویژه برنامه مدرسه انقلاب قدردانی کرد.

به گزارش سینماپرس؛ در بخشی از این نامه خطاب به دکتر مرتضی میر باقری معاون سیمای رسانه ملی آمده است؛ پوشش نمایشگاه مدرسه انقلاب در ایام دهه فجر از شبکه امید سیما در قالب ویژه برنامه تلویزیونی جذاب و خلاق نوجوانانه ای برای پوشش اتفاقات و زحمات دانش آموزان، موجب دلگرمی بیش از پیش نوجوانانی شد که در نقاط مختلف کشور دست به انجام این فریضه انقلابی زده بودند. بی شک تقدیر از این اقدام شایسته وظیفه همه دانش آموزان و دست اندرکاران مدرسه انقلاب است که به نمایندگی این عزیزان، ما اعضای قرارگاه ملی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از جنابعالی تشکر و قدردانی می نماییم. 

همچنین در تشریح نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب آورده شده است؛ برپایی نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب که به حمدالله در سال جاری در۴۰۰۰ دبیرستان متوسطه دوم کشور انجام شد، این نمایشگاه ها حاصل پژوهش، خلاقیت و ابتکار دانش آموزان است که در قالب «دیروز ما، امروز ما، فردای ما» انقلاب اسلامی را برای همسالان خود روایت می نمایند. انتقال مفاهیم ناب انقلاب اسلامی از زبان یکدیگر در مدرسه، حضور  بیش از ۹۰ هزار نفر دانش آموز در قالب این نمایشگاه ها، تأمین هزینه ها از سوی خیرین و مشارکت والدین از ویژگی های متمایزکننده این برنامه با دیگر برنامه های معمول در ایام دهه فجر می باشد.

در این نامه خاطر نشان شده است، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پس از انقلاب اسلامی و از یادگاران امام راحل عظیم الشان به عنوان مرکز تجمع زبدگان و نخبگان مومن در قالب ۲ ماموریت "زبده یابی و زبده پروری" و "نیرو سازی، جریان سازی" در بیش از ۱۲۰۰۰ دبیرستان متوسطه کشور فعالیت می کند .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.