چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

تشکر کارگردان «متری شیش و نیم» از نیروی انتظامی

سعید روستایی در دهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران

سینماپرس: کارگردان فیلم «متری شش و نیم» که در اختتامیه جشنواره فیلم فجر به شدت از ناجا انتقاد کرده بود، در تغییر موضعی ۱۸۰ درجه‌ای از همراهی، محبت و دوستی همراهان فیلم در نیروی انتظامی تشکر کرد.

به گزارش سینماپرس، سعید روستایی کارگردان فیلم سینمایی «متری شش و نیم» که در اختتامیه جشنواره فیلم فجر نسبت به نیروی انتظامی به شدت انتقاد کرده بود، شب گذشته در یادداشتی که در اختیار یکی از خبرگزاری‌ها قرار داده، تغییر موضعی ۱۸۰ درجه‌ای داده است.

او نوشته است: خبر خوش اکران قریب‌الوقوع فیلم می‌توانست کامم را شیرین‌تر کند اگر کلی‌گویی، مرا با تنگنای دلخور کردن کسانی که دوستانه همراهمان بودند، مواجه نمی‌ساخت. درست است که از «سخن راست» نباید رنجید ولی «سخن تلخ» گفتن با حافظان امنیت کشور، به آن شکل کلی رسم دوستی نبود.

کارگردان فیلم سینمایی «متری شش و نیم» در بخش دیگری از یادداشت خود خاطرنشان کرده است: اکنون همچون شهروندی کوچک، از همراهی، محبت و دوستی تمامی همراهانمان در نیروی انتظامی تشکر می‌کنم. بدون همراهی و امکانات آنان «متری شیش و نیم» ساخته نمی‌شد، به انجام نمی‌رسید و امروز که زمان اکران آن فرا رسیده مشتاقم در کنار این عزیزان و به ویژه خانواده‌های عزیز شهدای نیروی انتظامی تماشاگر فیلم باشم.

به گزارش فارس، روستایی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر گفته بود: پشت دستم را داغ می‌کنم از این به بعد پلیس از جلوی دوربینم که از پشت دوربینم هم رد شود! 

سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرمانده ناجا این رفتار کارگردان «متری شیش و نیم» را بچگانه خوانده و گفته بود:  بنده ۲ بار فیلم «متری شیش و نیم» را قبل از جشنواره در حضور کارگردان دیدم و درباره جزء به جزء موارد اصلاحی توافق کردیم. اما آن‌ها بداخلاقی کردند و نسخه‌ای را نمایش دادند که نه‌ تنها اصلاح نشده بود بلکه سکانس‌های اضافه‌تر هم داشت!

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.