چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

«اختاپوس» نوروز به شبکه ۲ می‌آید

پیشونی سفید۱

سینماپرس: سیدجواد هاشمی از پخش «اختاپوس- پیشونی سفید۱» در ایام نوروز از شبکه دو سیما خبر داد.

به گزارش سینماپرس؛ معاون سیما در نشست خبری خود اعلام کرد که در کنار «بالش‌ها»، «عطسه» هم از نمایش خانگی خریداری شده است تا در شبکه‌های دو و پنج سیما ویژه ایام نوروز روی آنتن برود. یک روز بعد موضوع پخش انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به میان آمد که چهاردهم فروردین‌ماه همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(س) ساعت ۱۴ روی آنتن شبکه کودک می‌رود.  

سیدجواد هاشمی نویسنده، بازیگر و کارگردان که چند سالی است بیش از تلویزیون در سینما فعالیت دارد به پخش فیلم سینمایی «اختاپوس» یا همان «پیشونی سفید۱» در شبکه دو سیما خبر داد. گفت: بعد از ۶ سال قرار است در ایام نوروز «پیشونی سفید۱»- «اختاپوس» در ایام نوروز پخش شود زمان آن مشخص نشده ولی از شبکه دو روی آنتن می‌رود. اتفاق خوبی است که «پیشونی سفید۲» هم به نمایش خانگی و «پیشونی سفید۳» هم نوروز در پرده نقره‌ای سینماها اکران خواهد شد.

اختاپوس عنوان سه‌گانه‌ای به تهیه‌کنندگی مسعود اطیابی و کارگردانی سید جواد هاشمی است. قسمت اول این فیلم با نام اختاپوس (آهوی پیشونی‌سفید) در سال ۱۳۹۰ ساخته و اکران شد. قسمت دوم نیز با نام آهوی پیشونی‌سفید۲ در سال ۱۳۹۶ ساخته شد. اختاپوس فیلمی است داستانی و تخیلی که در آن بازیگرانی چون امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، امین زندگانی، و گوهر خیراندیش ایفای نقش می‌کنند. داستان فیلدارند گونه‌ای طراحی شده که در آن شخصیت‌های فولکلور، قدیمی و معروف ایرانی از جمله خاله سوسکه و آقا موشه، آهوی پیشونی سفید، عفریته، عجوزه، سالار، گرگ، روباه، خرس پلیس و . . . نیز حضور دارند.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.