سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

«سرو زیر آب» به نمایش خانگی آمد

فیلم سینمایی «سرو زیر آب»

سینماپرس: فیلم سینمایی «سرو زیر آب» ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «سرو زیر آب» ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر از موسسه هنرهای تصویری سوره به نمایش خانگی آمد.

«سرو زیر آب» در ژانر دفاع مقدس با موضوع شهدای گمنام، داستان جوانی از معراج شهدا را روایت می‌کند که در پی مصلحت اندیشی و تسکین درد فراغ عزیزان خانواده شهدا، دست به انجام امور غیر عرف می‌پردازد و دردسرهای زیادی برای معراج شهدا به وجود می‌آورد.

این فیلم ششمین ساخته بلند محمدعلی باشه‌آهنگر محسوب می‌شود که توسط قلم وی و برادرش حامد باشه‌آهنگر به تحریر درآمده است. سیدحامد حسینی نیز تهیه کننده این فیلم است.

بابک حمیدیان، مینا ساداتی، هومن برق‌نورد، مسعود رایگان، همایون ارشادی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت‌دوست، مهتاب نصیرپور، محمدهادی قمیشی و فرخ نعمتی بازیگرانی هستند که دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساخته باشه‌آهنگر محصول حوزه هنری است و در سی ‌و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر توانست با نامزدی در ۹ عنوان جایزه سیمرغ، برنده سه سیمرغ بلورین برای طراحی صحنه توسط عباس بلوندی، بهترین فیلمبرداری توسط عباس زرین‌دست و بهترین فیلم از نگاه ملی شود.

نکته جالب اینکه «سرو زیر آب» که در منظوم (سایت مرجع سینما و تلویزیون ایران) توانسته است امتیاز ۵.۹ از ۱۰ امتیاز ممکن را کسب کند و به عنوان یک فیلم خوش ساخت در ژانر دفاع مقدس توسط مردم و کاربران سینما و تلویزیون ارزش‌گذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.