سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

توقف کامل اجرای کنسرت نمایش «هفت شهر عشق»

 اپرای «هفت شهر عشق»

سینماپرس: چهارمین اجرای کنسرت نمایش «هفت شهر عشق» ، بیستم اسفند ماه لغو و بلیت فروشی کار در سایت ایران نمایش متوقف شد.

به گزارش سینماپرس، حاشیه‌های کنسرت نمایش هفت شهر عشق به کارگردانی محمد حاتمی این روزها دامن متن نمایش را گرفته و به توقف کامل این پروژه انجامیده است.

این کنسرت نمایش تنها سه شب اجرا شد و اجرای شب گذشته، بیستم اسفند ماه نیز به دستور علی آقایی نسب و هماهنگی با منصور سهراب‌پور و خانم مهدی‌زاده، تهیه‌کنندگان کار لغو و بلیت فروشی‌اش از سایت ایران نمایش برداشته شد.

این در حالی است که اجرای چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه نیز به دلیل عدم فروش بلیت کافی، لغو شده بود.

در حال حاضر بلیت فروشی این کار به طور کامل متوقف شده و تکلیف مخاطبانی که بلیت تهیه کرده‌اند، نامشخص است.

منصور سهراب‌پور تهیه کننده کار عنوان کرده که به دلیل هزینه بالای هتل اسپیناس پالاس، مجبور به توقف کار شده‌اند.

حذف «هفت شهر عشق» از سایت بلیت‌فروشی ایران‌نمایش

پروژه نمایشی هفت شهر عشق چند ماه گذشته با محمد عبدی‌زاده کلید خورد و هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد تومان در بر داشت؛ در حالی که به اجرا نرسید. حال پروژه با محمد حاتمی، کارگردان کار نیز به نتیجه نرسیده و گفته می‌شود که با وجود شکست خوردن طرح، نزدیک به دو میلیارد تومان هزینه دربر داشته است. 

طبق گفته منابع آگاه، هزینه پرداختی بازیگران کار هنوز تسویه نشده و به زودی قرار است این اتفاق صورت بگیرد.

اما نکته حاشیه‌ای دیگر نیز ردپای یک فعال فضای مجازی به نام «محمدامین کریم‌پور» در این نمایش است که به تبلیغ هفت شهر عشق در صفحه مجازی خود پرداخته بود؛ منتها تنها توانسته بود ۲۰۰ نفر را برای خرید بلیت تشویق کند.

محمد حاتمی کارگردان نمایش، نوزدهم اسفند ماه در مصاحبه‌ای زنده با رادیو تهران عنوان می‌کند که قرار نیست، محمدامین کریم پور در هفت شهر عشق حضور پیدا کند، در حالی که خود کریم پور در همان زمان به تبلیغ حضورش در این پروژه نمایشی پرداخته و شنیده‌ها حاکی از این است که وی در پشت صحنه پروژه رفت و آمد می‌کرده است.

در نهایت اتفاقات حاشیه‌ای که برای این پروژه نمایشی رخ داده از بی‌نظمی در اجرا، لغو نمایش،‌ هزینه‌های زیاد بازیگران کار و تغییرات مداوم در تیم عوامل و بازیگری و در نهایت بی‌توجهی به فرهنگ، وقت و پول مخاطبان را شامل می‌شود.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.