سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه «آینده ایران»

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه «آینده ایران»

سینماپرس: حضرت آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس فرهنگستان علوم اسلامی، امروز ۲۱ اسفندماه، در برنامه «آینده ایران» به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب خواهد پرداخت.

به گزارش سینماپرس؛ مجموعه تلویزیونی«آینده ایران» که در ۳۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای در قالب درس‌گفتارهایی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف را بررسی می کند.امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ اسفند ماه) سخنان آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری را در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب به روی آنتن می برد.

وی در این برنامه، به جایگاه بیانیه گام دوم در بین اسناد راهبردی شیعه، اهمیت استراتژیک آن در حل بحران‌های اجتماعی و تمدنی جامعه ایران و امتیازات آن از جمله مواجهه فعالانه این بیانیه با جنگ روانی دشمن و تولید شاخص‌های جدید برای ارزیابی دستاوردهای انقلاب می-پردازند. ایشان همچنین توضیحاتی در مورد مجموعه اقداماتی که در ارتباط با بیانیه گام دوم باید صورت پذیرد، ازجمله ضرورت «گفتمان‌سازی اجتماعی»، «نظریه‌پردازی‌ اجتماعی» و «راهبُردنگاری» در عرصه‌های مختلف و «هماهنگ‌سازی اسناد راهبردی مانند سند پایه پیشرفت با این سند» ارائه خواهد داد.

«آینده ایران» به تهیه کنندگی سیدشهاب لاجوردی و کارگردانی سید احمد حسینی به سردبیری مهران مظفری نیا ، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۲۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.