دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

مخاطبان «قندپهلو» برنده مردمی را انتخاب می کنند

برنامه «قند پهلو»

سینماپرس: فصل هشتم «قند پهلو» که پس از پخش قسمت اول به دلیل تراکم کنداکتور در شبکه آموزش و همچنین آماده نبودن سامانه جذب آرای مردمی به تعویق افتاده بود، دوباره پخش خود را آغاز می کند.

به گزارش سینماپرس؛ «قندپهلو» از امشب هر شب ساعت ۲۳ از شبکه هفت سیما روی آنتن می رود و ساعت ۱۱ صبح روز بعد تکرار آن پخش می شود.

همانگونه که پیش از این اعلام شده بود در این دوره چهره های شناخته شده ادبیات و فرهنگ چون حسین الهی قمشه ای، محمد صالح علاء و یوسفعلی میرشکاک در مرحله مقدماتی مسابقه حضور دارند و برنده «قند پهلو» علاوه بر انتخاب توسط هیات داوران، از سوی مخاطبان این برنامه نیز به رای گذاشته می شوند.

همچنین با پیش بینی سوال ویژه مخاطبان در سری هشتم، این مسابقه تلویزیونی رویکردی تعاملی پیدا کرده است که برای اطمینان هر چه بیشتر مخاطبان از دقت در بخش تعاملی «قند پهلو» نتایج این بخش هرشب به صورت زنده در فواصل برنامه و با حضور ناظران پخش شبکه و اداره کل امور بازرگانی سازمان صدا و سیما اعلام می شود.

سری هشتم «قند پهلو» محصول گروه مهارت های شبکه آموزش سیماست که از ۲۰ اسفند هرشب ساعت ۲۳ از شبکه هفت سیما به تهیه کنندگی امیرقمیشی و میثم تربتی و با اجرای رضا رفیع روی آنتن می رود و شهرام شکیبا و ناصر فیض داوران برنامه هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.