دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

بازدید استاندار مازندران از دبیرخانه جشنواره فیلم «وارش»

بازدید استاندار مازندران از دبیرخانه جشنواره فیلم وارش

سینماپرس: مجید حسین زادگان (استاندار مازندران) عصر یکشنبه ۱۹ اسفند با حضور در دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم وارش، با دست‌اندرکاران این رویداد سینمایی گفتگو کرد.

به گزارش سینماپرس، مجید حسین زادگان (استاندار مازندران) عصر یکشنبه ۱۹ اسفند با حضور در مجتمع فرهنگی سینمایی و دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارش با دبیر و مدیران بخش‌های مختلف این رویداد دیدار کرد و در جریان آخرین فعالیت‌های برگزاری جشنواره قرار گرفت.

در این دیدار مهدی قربانپور (دبیر جشنواره) ضمن تشریح فعالیت‌های دبیرخانه استاندار را در جریان  چگونگی جذب آثار، توجه رسانه‌های داخلی و بین المللی، مشارکت جوانان و داوطلبان  علاقمند و همچنین حضور فیلمسازان داخلی و خارجی در این جشنواره قرار داد.

مجید حسین زادگان استاندار مازندران نیز برگزاری این جشنواره  را یک جریان فرهنگی مهم  و اتفاق تاریخی برای استان مازندران برشمرد  و از همه دستگاه‌ها شهری و استانی خواست در کنار جشنواره باشند.

در این دیدار محمود شالویی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران)، ولی زاده (معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل) و جمعی از مسئولین شهری حضور داشتند.

نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارش به دبیری مهدی قربانپور، اردیبهشت ۱۳۹۸ در استان مازندران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.