یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

پایان عصر "حسین پارسایی" در ایرانشهر

حسین پارسایی

سینماپرس: حسین پارسایی از فهرست شورای سیاستگذاری تماشاخانه ایرانشهر حذف شد.

به گزارش سینماپرس؛ در حالی که روابط عمومی خانه هنرمندان و تماشاخانه ایرانشهر، آبان امسال پس از خداحافظی حسین پارسایی از مجموعه، این وضعیت را موقتی برشمرده بودند؛ اما در روزهای گذشته نام حسین پارسایی از فهرست شورای سیاستگذاری ایرانشهر حذف شده است.

حسین پارسایی آبان ماه به سبب آنچه کارگردانی نمایش «بینوایان» عنوان شده بود سکان ایرانشهر را ترک کرد. روابط عمومی مجموعه پس از آمدن حسین مسافرآستانه در مقام دبیر شورای سیاستگذاری و مدیریت مجموعه اعلام کردند این وضعیت موقتی است و پس از پروژه «بینوایان» حسین پارسایی بازخواهد گشت؛ اما این وضعیت پس از پایان «بینوایان» در حد یکی از اعضای شورای سیاستگذاری باقی ماند.

زمستان امسال نیز پس از چند تخلف در بدنه مجموعه، میثم احمدی، تهیه‌کننده بینوایان و یکی از مدیران داخلی ایرانشهر از مجموعه کنار گذاشته شد. در آخرین اقدام نیز حسین پارسایی از شورا کنار گذاشته شده است.

شواهد نشان می‌دهد حذف پارسایی توسط مجید رجبی معمار رقم خورده است و استعفایی در کار نیست. با توجه به حضور رنجکشان در پردیس شهرزاد شایعاتی مبنی بر حضور حسین پارسایی و تیم او در این مجموعه شنیده می‌شد؛ چرا که رنجکشان سرمایه‌گذار نمایش «بینوایان» بود؛ اما حسین پارسایی در گفتگویی گفته است او به هیچ عنوان در شهرزاد فعالیتی نخواهد داشت.

 پارسایی هم‌اکنون مدیرکل دفتر نمایش خانگی است که چند روزی درگیر حواشی توزیع فیلم «هزارپا» است.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.