جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

باحکم مدیر بنیاد روایت فتح

رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید آوینی منصوب شد

محمد حبیبی

سینماپرس: دکتر سید محمد یاشارنادری طی حکمی محمد حبیبی را به سمت رئیس ستاد برگزاری مراسم شهید سید مرتضی آوینی منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس؛ سیدمحمد یاشارنادری مدیر بنیاد فرهنگی روایت فتح در حکمی محمد حبیبی را به عنوان رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سیدمرتضی آوینی منصوب کرد.

در قسمتی از این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص، سوابق و حضور مستمر و تأثیرگذار جنابعالی در حوزه هنر انقلاب اسلامی و هنر متعهد، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سیدمرتضی آوینی» منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال نصب العین قرار دادن تقوا و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود، در بیست‌وششمین سالگرد شهادت آن شهید بزرگوار، بتوانید در جهت نشر فرهنگ عظیم عاشورایی مبتنی بر تفکر ایثار و شهادت، گام‌های موثری بردارید و با بهره‌گیری از هنرمندان متعهد و مجرب و با عنایت و مساعدت همه دلسوزان فرهنگ و هنر متعالی، شاهد تحقق اهداف والای هنر متعهد باشیم.

از سوابق محمد حبیبی می‌توان به مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، مدیر گروه هنرهای نمایشی روایت فتح، معاون هماهنگ کننده بنیاد فرهنگی روایت فتح و همچنین سرپرستی بنیاد فرهنگی روایت فتح اشاره کرد.

مراسم بزرگداشت بیست‌وششمین سالروز شهادت شهید اهل قلم سیدمرتضی آوینی (رحمه الله) ۲۰ فروردین از سوی بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.