سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

ایفای نقش «ویل اسمیت» در «شاه ریچارد»

«ویل اسمیت» - «ریچارد ویلیامز»

سینماپرس: «ویل اسمیت»، هنرپیشه ۵۰ ساله امریکایی در فیلم سینمایی«شاه ریچارد» نقش پدر ونوس و سرنا ویلیامز، قهرمانان تنیس جهان را بازی می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، «ویل اسمیت» نقش «ریچارد ویلیامز» پدر ونوس و سرنا ویلیامز قهرمانان تنیس جهان را در فیلم سینمایی «شاه ریچارد» ایفا می‌کند.

فیلم بر اساس متنی از «زَک بِیلین» به روایت زندگی ریچارد ویلیامز و سختی‌هایی که در راه پرورش و موفقیت دخترانش ونوس و سرنا متحمل شد و از سن چهار سالگی آن‌ها و باشگاه تنیس کمپتون کالیفرنیا، می‌پردازد.

سرنا ویلیامز ۲۳ بار موفق به بُرد «گرند اسلَم» شده و کارش را از سال ۱۹۹۹ و مسابقات اوپن آمریکا آغاز کرد. ونوس خواهرش نیز ۷ بار برنده گرند اسلَم شده و ورزش حرفه‌ای‌اش را از سال ۲۰۰۰ و با رقابت‌های ویمبلدون آغاز کرد. این دو خواهر همچنین ۱۴ گرند اسلَم را در رقابت‌های دوبل(دو نفره) ازآن خود کرده‌اند.


«تیم و ترِوُر وایت» تحت کمپانی «تروور اینترتینمنت بنر» تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. این دو تهیه‌کنندگی فیلم‌های موفقی همچون «پُست» «رودخانه ویند» و «اینگرید به غرب می رود» را در کارنامه خود دارند. «ویل اسمیت» هم تحت کمپانی خودش «آوربوک اینترتینمنت» نیز از تهیه‌کنندگان این فیلم است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.