سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در سایه غفلت مدیران شبکه نمایش خانگی بازیگر می‌شوند

فیلم سینمایی «سرکوفت»

سینماپرس: سینمایی که با قطار اصطلاحاتی چون مخاطب محوری جهت حرکت خود را از یک دهه قبل تغییر داد با شنیدن خبر بازی اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در یک فیلم می‌تواند انتهای مسیر خود را ببیند.

به گزارش سینماپرس؛ فیلم سینمایی «سرکوفت» به نویسندگی و کارگردانی کریم رجبی و تهیه‌کنندگی وحید رحمتی امروز سه‌شنبه ۱۴ اسفند به شبکه نمایش خانگی آمد. 

سینمایی که مسیر حرکت خود را از یک دهه قبل با شعار مخاطب محوری و سینمای به اصطلاح کمدی تغییر داده بود امروز می‌تواند نتیجه عملکرد خود را با دیدن یک فیلم سینمایی با بازی اینفلوئنسرهای اینستاگرامی ببیند.

فیلمی که معلوم نیست چطور مجوز ساخت و پروانه نمایش خانگی گرفته است به صورت «استریم» و «دانلود قانونی» در فضای وب توزیع می‌شود.

شبکه نمایش خانگی هم که انگار نه انگار ناظری دارد و مجوزها هم چندان مهم نیست، چون در واقع مدیر کل دفتر شبکه نمایش خانگی سازمان سینمایی مشغول فعالیت های دیگر خود است و هر از چندی آماری از میزان مجوزهایی صادر می‌کند که شامل همین فیلم هایی است که ذکر شد.

اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در سایه غفلت مدیران شبکه نمایش خانگی بازیگر می‌شوند

شورای پروانه نمایش خانگی علی رغم تمام هشدارها و مشکلات موجود همچنان با همان سیاست های قبلی کار خود را ادامه می‌دهد و تا چند سال دیگر VODها بستری می‌شوند برای انتشار فیلم های خانوادگی و شخصی ساز هر شخصی که علاقه به سینما دارد و آنچه دیگر از این بستر نباید توقع داشت خود سینماست. آن هم در جهانی که شرکت هایی مانند نتفلیکس جهان را به سمت دیگری هدایت خواهند کرد و تعریف پخش و سینما را تغییر خواهند داد.

وقتی از مدیر کل دفتر شبکه نمایش خانگی سازمان سینمایی درباره مشکلاتی چون سرمایه‌گذاری و ورود پول‌های مشکوک در برخی از پروژه‌های شبکه نمایش خانگی سوال می‌شود پاسخ می‌دهد وظیفه ما در سازمان سینمایی بررسی محتوایی و ارزیابی کیفی آثار است، حال باید پرسید کیفیت آثاری مانند این فیلم در چه وضعیتی قرار دارد؟

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.