دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

اعلام جزئیات اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی «جام‌جم»

سیدمحمود اسلامی مسئول کمیته پشتیبانی پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم

سینماپرس: سیدمحمود اسلامی مسئول کمیته پشتیبانی پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی «جام‌جم»، جزئیات اختتامیه این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش سینماپرس، سیدمحمود اسلامی مسئول کمیته پشتیبانی پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم در خصوص جزئیات اختتامیه این دوره از جشنواره گفت: آئین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم روز سه شنبه ۲۱ اسفندماه با حضور هنرمندان، برنامه سازان و خانواده بزرگ سیما و مدیران رسانه ملی در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخش مردمی جشنواره به دلیل صرفه جویی در منابع و پیشنهاد دست اندر کاران جشنواره در همان روز اختتامیه برگزار می‌شود و برگزیدگان این بخش همزمان با نفرات برتر سایر کمیسیون‌های جشنواره معرفی و قدردانی خواهند شد.

مدیرکل مالی و اداری معاونت سیما با اشاره به تنوع آثار در کمیسیون آگهی و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام جم گفت: همچنین به دلیل حجم بالای آثار ارسالی که ۲۵۰ اثر تبلیغاتی را با زیر گروه‌های متنوعی شامل می‌شود، برگزیدگان بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی طی مراسم جداگانه‌ای در اوایل سال آینده تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به سفارش ساخت تندیس جشنواره به دست هنرمندان اصفهانی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر جشنواره با استفاده از منابع داخلی و امکانات موجود مد نظر این کمیته بوده است.

اسلامی در پایان مخاطبان را حامی و پشتیبان اصلی جشنواره جام جم برشمرد و خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم در جشنواره از این امر حکایت دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.