یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

آرش عباسی «۷ دقیقه» را روی صحنه می‌برد

آرش عباسی

سینماپرس: نمایش «۷ دقیقه» نوشته استفانو ماسینی از فروردین ماه سال آینده با کارگردانی آرش عباسی روی صحنه تالار حافظ خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، آرش عباسی نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه کارگردانی، به یک خبرگزاری گفت: قرار است از فروردین سال ۹۸ نمایش «۷ دقیقه» اثر استفانو ماسینی را که نیایش بهمنیه ترجمه کرده در تالار حافظ روی صحنه ببرم. این نمایش ماجرای کارگرهای یک کارخانه ریسندگی را روایت می‌کند که قرار است تصمیمی بگیرند که تبعاتش برای ۲۰۰ کارگر کارخانه است.

وی ادامه داد: فضای این نمایش به شدت به فضای امروز اجتماع ما نزدیک است و احساس کردم جامعه ما هم در چنین شرایطی است.

عباسی تأکید کرد: این اولین نمایشی است که غیر از متون خود اجرا می‌کنم.

وی درباره گروه بازیگری نمایش «۷ دقیقه» اظهار کرد: این نمایش دارای ۹ بازیگر زن است که همگی از بازیگران دختر افغان هستند. بعضی از این بازیگران در نمایش «ویولن تایتانیک» با من کار کرده بودند و برخی نیز اولین تجربه شأن است.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه ۳ ماه است تمرین‌های نمایش «۷ دقیقه» در حال انجام است، درباره شیوه اجرای مدنظر خود توضیح داد: نمایشنامه «۷ دقیقه» اثری معاصر است و یک نمایشنامه رئالیستی است. قصد دارم از موسیقی، حرکت و همخوانی در اجرای این نمایش استفاده کنم که به نوعی یک اپرای کوچک باشد. ما در اجرای این نمایش یک ارکستر موسیقی خواهیم داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.