یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

پیدا شدن اختلال پس از استقبال میلیونی بخش مردمی جشنواره جام جم

جشنواره تلویزیونی جام جم

سینماپرس: رای‌گیری بخش مردمی جشنواره تلویزیونی جام‌جم که از ۲۳ بهمن شروع شد، تا پنجشنبه ۹ اسفند بیش از ۴۰ میلیون رأی در سامانه‌ USSD و روبیکا به خود اختصاص داد، اما ایجاد اختلال در این سامانه حاشیه ساز شد.

به گزارش سینماپرس؛ بخش مردمی که ۱۴۲ فرد و اثر را شامل می‌شود به ۴۸ فرد و اثر برتر محدود شد و رقابت تنگاتنگی شکل گرفت. به این ترتیب تا پنجشنبه در گروه سریال پایتخت ۵ و بانوی عمارت، برنامه‌های شاخص نود و برنده باش؛ برنامه‌های پرمخاطب حالا خورشید و سمت خدا؛ مجریان برتر مرد رضا رشیدپور و نجم‌الدین شریعتی؛ مجریان برتر زن مژده لواسانی و  فاطمه امینی؛ تیتراژهای برتر دورهمی و شبی با عبدی؛ بازیگران برتر زن مریم مومن و ریما رامین‌فر؛ بازیگران برتر مرد حسام منظور، ‌بهرام افشاری به ترتیب صدرنشین شدند.

رای‌گیری بخش مردمی جشنواره تلویزیونی جام‌جم که از ۲۳ بهمن شروع شد و تا پنجشنبه ۹ اسفند بیش از ۴۰ میلیون رای در سامانه‌ USSD و روبیکا به ثبت رسید، که ایجاد اختلال در این سامانه حاشیه ساز شد.

این استقبال گسترده مردم از هنرمندان و برنامه‌های تلویزیون البته بی‌حاشیه نماند. به دنبال ایجاد اختلال در سامانه و پس از بررسی‌های فنی و رایانه‌ای گسترده، آرای مردمی تا ساعت ۲۴ پنج‌شنبه لحاظ شد اما روند رای گیری مردمی تا زمان برطرف شدن مشکل، متوقف شد. لازم به ذکر است اصالت آرای رسیده در بازه زمانی بروز اختلال، در حال بررسی است. روند رای دهی نیز مطابق روال گذشته از دوشنبه مجدداً آغاز و تا پیش از اختتامیه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.