جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

جشنواره پویانمایی تهران ۱۲ فیلم انیمیشن را نقد و تحلیل می‌کند

پوستر یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران

سینماپرس: تعدادی از فیلم‌های حاضر در یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در روزهای جشنواره نقد و تحلیل می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، در روزهای جشنواره پویانمایی تهران که از ۱۲ تا ۱۶ اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، تعدادی از فیلم‌های این جشنواره در قالب نشست‌های تخصصی با حضور خالقان آثار به بحث گذاشته می‌شود.

در روز نخست جشنواره فیلم‌های «آقای بی تفاوت» ساخته آریاسبب فیض، «سیم ششم» ساخته بهرام عظیمی و «آلفابت» ساخته کیانوش عابدی نشست‌های تخصصی خود را برگزار می‌کنند.

بر همین اساس، در روز دوم یعنی ۱۳ اسفند نیز فیلم‌های «شب ترسناک لومو» ساخته ساره شفیعی‌پور، «Blank» ساخته امین حق‌شناس و «گرگم و گله می‌برم» ساخته امیرهوشنگ معین به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شوند.

در عین حال، در روز سوم جشنواره پویانمایی تهران نیز فیلم‌های «روباه» ساخته صادق جوادی، «باواریا شاینینگ» ساخته انوشیروان آریا و «یال و کوپال» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی در قالب نشست‌های تخصصی تحلیل می‌شوند.

در روز چهارم جشنواره نیز نشست تخصصی سه فیلم «پسر دریا» ساخته عباس جلالی‌یکتا، «خورده شده» ساخته محسن رضاپور و «دقایق» به کارگردانی ندا ولوی برگزار خواهد شد.

تمامی نشست‌ها در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقمندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.