جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

پیوستن جولیا رابرتز به یکی از پروژه‌های آمازون

جولیا رابرتز

سینماپرس: جولیارابرتز و کمپانی آمازون در حال مذاکره درباره همکاری این هنرپیشه به عنوان بازیگر و تهیه کننده اجرایی در یک مینی سریال برای شبکه آمازون است.

به گزارش سینماپرس، جولیا رابرتز بازیگر برنده اسکار قرار است به عنوان بازیگر و تهیه کننده اجرایی به تیم تولید یک سریال اقتباسی برای آمازون ملحق شود.

جولیا رابرتز که در فصل نخست سریال «بازگشت به خانه» بازی کرده بود، برای ایفای نقش در یک سریال کوتاه دیگر با این کمپانی وارد گفتگو شده است.

این سریال با عنوان «شارلوت والش دوست دارد برنده شود» با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته جو پیازا ساخته می‌شود.

جان رابین خالق «برادرها و خواهرها» فیلمنامه اقتباسی از این رمان را نوشته که درباره مبارزات انتخاباتی سنا در پنسیلوانیا است.

هر چند آمازون تاکنون اظهار نظری نکرده است، اما این کمپانی با روی آنتن رفتن فصل نخست «به خانه برگشتن» سفارش قسمت دوم آن را هم داده است. این سریال در نوامبر ۲۰۱۸ روی آنتن رفت و رابرتز برای ایفای نقش در آن نامزدی گلدن گلوب را کسب کرد. در آن سریال او در نقش مشاور مرکز بازپروری روانی کهنه سربازهای جنگ ظاهر شده بود.

با این حال رابرتز برای فصل دوم سریال مقابل دوربین حاضر نشد زیرا یک قراداد یک ساله با این کمپانی امضا کرده بود، ولی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فصل دوم باقی ماند.

در سریال «شارلوت والش دوست دارد برنده شود» شخصیت اصلی زنی به همین نام است که با همسر و سه دخترش به پنسیلوانیا که زادگاهش است باز می‌گردد تا در رقابت‌های انتخاباتی برای سنا شرکت کند. او از اتفاق‌های منفی و نحوه برخورد رسانه‌ها شگفت‌زده می‌شود و در نهایت با رازهای ناگفته‌ای روبه رو می‌شود که هم رقابت انتخاباتی او و هم همه چیزهای عزیزش را به خطر می‌اندازد.

گفته شده این سریال با همکاری آمازون استودیوز کمپانی و کمپانی «رد اوم فیلمز» ساخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.