سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

فروش ۳۶ میلیونی مستند برجسته «عابدان کهنز» در اکران‌های مردمی

مستند سینمایی «عابدان کُهَنز»

سینماپرس: مستند سینمایی «عابدان کهنز» به کارگردانی مجید رستگار در اکران های مردمی به فروش ۳۶ میلیون تومانی دست پیدا کرده است.

به گزارش سینماپرس، مستند سینمایی «عابدان کهنز» با گذشت ۶ هفته از اکران‌های مردمی به فروش ۳۶ میلیون تومانی دست پیدا کرده است و علاقه‌مندان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، می‌توانند با تخفیف ۵۰ درصد برای اکران این اثر اقدام کنند.

«عابدان کهنز» که به کارگردانی مجید رستگار و تهیه‌کنندگی امیر مهریزدان در مدرسه مستند عمار تولید شده است، روایت تربیت، شکوفایی و بالندگی نوجوانان مسجد امیرالمومنین (ع) کُهَنز شهریار است که در وقایع مهم انقلاب اسلامی از جمله فتنه سال ۱۳۸۸ و فتنه تروریست‌های تکفیری در سوریه حضوری فعال داشته‌اند.

تاکنون نزدیک به ۵۰۰ درخواست برای اکران در نقاط مختلف کشور ثبت شده که از این تعداد، ۹۴ اکران در نقاطی مانند بندر لنگه، دهلران، رامهرمز، نهاوند، ساری، مشهد، اصفهان، فراشبند، آبادان، اسلامشهر، شهربابک، کاشان، نهبندان، اراک، شاهرود و... صورت گرفته است و طی آن، حدود ۱۲ هزار نفر به تماشای این مستند سینمایی نشستند.

این مستند در نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» موفق به دریافت لوح افتخار بخش مستند مدافعان حرم و همچنین فانوس پرمخاطب‌ترین اثر این جشنواره شده است.

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۱ اسفند با ثبت‌نام اکران مستند «عابدان کهنز» از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.