یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

تعامل رسانه‌ای شبکه قرآن با مسجد جمکران

حضور سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما در مسجد مقدس جمکران

سینماپرس: سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در مسجد مقدس جمکران با تولیت این آستان در خصوص تعامل رسانه ای فی مابین گفتگو کرد.

به گزارش سینماپرس، محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در مسجد مقدس جمکران با حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت این آستان مبارک دیدار و در خصوص تعامل رسانه ای فی مابین با وی گفتگو کرد.

پخش مراسمات مسجد جمکران از مهمترین مواردی بود که در این جلسه مطرح و مقرر گردید دعاهای توسل و ندبه بصورت هفتگی توسط تیم رسانه ای مسجد جمکران ضبط و در فاصله زمانی اندک از شبکه قرآن و معارف سیما پخش گردد.

تولید مستندهای جذاب از حضور زائران در این مکان مقدس و تاریخچه مسجد جمکران، تولید میان برنامه های کوتاه کلام مراجع و بزرگان با محوریت مهدویت جهت پخش در روزهای جمعه و استفاده از ظرفیت انتشارات مسجد مقدس جمکران و تبلیغ و ترویج آنها در برنامه ها از دیگر مواردی بود که به آنها پرداخته شد.

همچنین در این جلسه برگزاری جشنواره تولید فیلم های کوتاه ۳۱۳ ثانیه ای با موضوع امام زمان توسط مسجد جمکران که اختتامیه آن نیز در نیمه شعبان باشد پیشنهاد گردید که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت و مقرر شد تبلیغ آن در شبکه های مختلف از سوی شورای معارف سیما صورت پذیرد.

در پایان نیز بهره مندی از توانمندی های موجود جهت ارتقای سطح برنامه های معارفی در حوزه مهدویت و با محوریت شبکه قرآن و معارف سیما مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.