یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶

تبریک مجید اخشابی به مهندسان/ وعده یک هدیه ویژه

مجید اخشابی

سینماپرس: یک خواننده حوزه موسیقی پاپ به مناسبت روز مهندس (پنجم اسفند)، یادداشت کوتاهی را خطاب به جامعه مهندسان کشور منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، مجید اخشابی خواننده موسیقی پاپ یکشنبه پنجم اسفند ماه با انتشار متنی ضمن تبریک این روز به جامعه مهندسان کشور از انتشار یک قطعه موسیقایی تا چند روز آینده در قالب هدیه به مهندسان کشورمان خبر داد.

در متن مجید اخشابی آمده است: «چندین سال پیش تیزری با مصرف سوخت از تلویزیون پخش می شد که خواننده با بیانی احساسی این جمله را تکرار می کرد:«مهندس چرا بنزین تموم شد! یاد دارم بابت به کار گیری لفظ مهندس در این شعر، شاعر عزیزش را همیشه موردعنایت لفظی قرار می دادم (البته به طرزی خفیف) و بعدها با رسوخ و رسوب این جمله در ذهنم و تکرار آن دوستان مهندسم را... بعد ترها از این جمله در بیاناتم فقط این باقی ماند:مهندس! چرا!؟ ... حالا که با خود فکر می کنم می بینم با این سیر تطور می توان به مفهومی مهم رسید و آن این که اکثر چرا های غیر فلسفی عالم را باید از مهندسین پرسید و فقط آنها هستند که صلاحیت و توانایی پاسخ گویی و ارائه راه حل دارند .

امسال برای مهندسین یک هدیه ویژه موسیقایی دارم  که به امید خدا تا چند روز دیگر تقدیم خواهم کرد. پیشاپیش امیدوارم در خور شآن این قشر متفکر و تاثیر گذار جامعه بوده باشد و مقبول طبع بلندشان واقع گردد. روز مهندس مبارک»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.