شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

رقابت ۲۰ پیانیست نوجوان و جوان در دومین جایزه پیانو باربد

دومین جایزه پیانو باربد

سینماپرس: دومین دوسالانه جایزه پیانوی باربد با راه یابی بیست پیانیست نوجوان و جوان از سراسر کشور، ۵ و ۶ اسفندماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، جایزه پیانو باربد با هدف انگیزه بخشی و ایجاد فضایی برای رقابت و ارائه توانایی های پیانیست های نوجوان و جوان کشورمان، ۵اسفندماه در فرهنگسرای نیاوران میزبان راه‌ یافتگان به مرحله نهایی خواهد بود و مراسم اختتامیه این دوره ۶ اسفندماه در همین مکان برگزار خواهد شد.
در این دوره پس از بازبینی ۲۰۲ اثر رسیده توسط هیات انتخاب، ۲۰ پیانیست برای اجرای صحنه ای انتخاب شده اند که آثارشان را روز ۵ اسفندماه در حضور هیات داوران متشکل از رافائل میناسکانیان، گاگیگ بابائیان، ربکا آشوقیان، آرپینه اسرائیلیان، تامارا دولیدزه و امیر صراف اجرا خواهند کرد.

لوح تقدیر و گواهی حضور در مرحله ی اول برای ۲۰ نفر/ لوح تقدیر، تندیس باربد، ضبط و انتشار رسمی اجرای زنده برای نفرات اول گروههای سنّی الف، ب، ج، د/ پرداخت کمکهزینه آموزش نزد یکی از اساتید برجسته کشور برای برگزیده‌ گروه الف/ جایزه نقدی معادل ۵ میلیون تومان برای نفر اول گروههای سنّی ب و ج/ برگزاری کنسرت در ۶ شهر کشور در سال ۱۳۹۸ برای نفر اول گروه های سنّی ج و د/ اجرای کنسرتو با ارکستر در سال ۱۳۹۸ برای نفر اول گروه سنّی د، جوایز این دوره خواهد بود.
اسامی راه یافتگان به مرحله اجرا به شرح ذیل است:

گروه الف(تا ۱۱ سال) :

ارسام افضلی از کرج، مهرسا باقری از اهواز، آرین اشرف از شیراز، سید محمدپارسا رئیس‌زاده موسویان از تهران، آیلین حنیفه از زنجان

گروه ب: (تا ۱۶ سال)

بشری مخلصی از تهران، ساغر حاجی محمدجوادی از تهران، سینا ناظری از مشهد، شهزاد احتشامی از کرج، سیامک دارایی از کرج

گروه ج: (تا ۲۲ سال)

نیما شناوری از تهران، حمیدرضا شریف‌پور از تهران، آریان میکاییلی از تهران، یلدا جهانگیری از نیشابور، پویا خدایی از سمنان

گروه د: (تا ۳۲سال)

سهراب قربانی از رشت، پگاه کشاورز طالبی از تهران، ارشیا قربانی از تهران، افشین نصرتی از تهران، فواد سلج محمودی از تهران

دومین دوسالانه جایزه پیانوی باربد با سرمایهگذاری مجموعه پیانوی باربد و برنامهریزی و مدیریت مؤسسه فرهنگی-هنری شهرآفتاب و همکاری اساتید برجسته موسیقی کلاسیک کشور به مدیریت هنری آرش اسماعیلی ۵ و ۶ اسفندماه در تهران برگزار می شود.



 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.