سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

میزبانی سینماسنگر جشنواره عمار از زائران راهیان نور

سینماسنگر جشنواره عمار

سینماپرس: جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته، در قالب سینماسنگر در یادمان شهدای هویزه، با زائران مناطق عملیاتی جنوب همراه می‌شود و با آثار برگزیده خود، از تاریخ ۱۲ اسفند تا ۶ فروردین، پذیرای مخاطبان خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته، در قالب سینماسنگر در یادمان شهدای هویزه، با زائران مناطق عملیاتی جنوب همراه می‌شود و با آثار برگزیده خود، از تاریخ ۱۲ اسفند تا ۶ فروردین، پذیرای مخاطبان خواهد بود.

عموم خواهران و برادران اکران‌کننده‌ و فعال فرهنگی، در صورت تمایل به حضور در سینماسنگر به‌عنوان «خادم»، می‌توانند اطلاعات زیر را تکمیل و با ارسال به آی‌دی @eyvan_admin  ثبت‌نام کنند.

نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس، دوره زمانی مورد نظر برحسب اولویت، استان و شهرستان محل فعالیت، مدت آشنایی با جشنواره عمار، تاریخ اولین و آخرین اکران خود در جشنواره عمار (در صورت وجود)، مهارت‌های فردی مانند خبرنگاری، عکاسی و...، شرحی از فعالیت‌های فرهنگی در استان و شهر خود، فیلم‌های مشاهده‌کرده از جشنواره عمار و برنامه پیشنهادی برای اجرا در سینماسنگر.

مهلت ثبت‌نام تا ۲ اسفندماه سال جاری است و دوره‌های حضور خادم‌ها به سه بازه ۱۲ تا ۲۱ اسفند، ۲۱ تا ۲۷ اسفند و ۲۷ اسفند تا ۶ فروردین تقسیم می‌شود. ضمن اینکه مدت حضور خادمان فقط در یک دوره مشخص‌شده امکان‌پذیر است و امکان حضور متأهلی نیز وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.