سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

در نیمه اول اسفندماه،

برپایی کارگاه‌های بین‌المللی در جشنواره تئاتر دانشگاهی

جشنواره تئاتر دانشگاهی

سینماپرس: با هدف حمایت از دانشجویان شهرستانی برگزاری دو کارگاه بین المللی در شهرهای کرمان و کاشان از سوی دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ترتیب داده شده است.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران برای حمایت از دانشجویان شهرستانی با همکاری ۲ مجموعه فرهنگی هنری، ۲ کارگاه بین المللی در شهرهای کرمان و کاشان و یک کارگاه پژوهشی در تهران برگزار می کند.

کارگاه «پانتومیم» توسط پینار اَلِو با همکاری دفتر انجمن علمی دانشجویی بازیگری- کارگردانی دانشکده هنر و معماری دانشگاه باهنر کرمان روزهای ۱۱ تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ و کارگاه «در جست‌وجوی دلقک درون» توسط دومینیک دوپو وودویل با همکاری خانه تئاتر کاشان و مرکز فرهنگی اقامتی منوچهری روزهای ۵ تا ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

همچنین در راستای نگاه پژوهشی این دوره از جشنواره، کارگاه «تمرین-پژوهش درباره‌ دیوار و دیوار چهارم» توسط عباس جمالی کارگردان، نویسنده و بازیگر به مدت ۸ جلسه در شهر تهران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام هریک از این کارگاه ها به سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس www.iiutf.ir و یا شبکه های اجتماعی جشنواره مراجعه کنند.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش های مختلف برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.