یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

مسئول کمیته اطلاع رسانی جشنواره جام جم خبر داد؛

شمارش معکوس راه یابی منتخبان آرای مردمی به مرحله نهایی

حمید خواجه‌نژاد

سینماپرس: مدیر روابط عمومی معاونت سیما از جزئیات جدید جشنواره تلویزیونی جام جم و زمان باقی مانده مرحله مقدماتی آرای مردمی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما ظهر امروز یکشنبه ۲۸ بهمن‌ با حضور در برنامه «خیابان جام‌جم» شبکه سه سیما درباره جشنواره تلویزیونی «جام‌جم» گفت: شناسایی نقاط قوت، استعدادهای جدید در برنامه سازی و حمایت از آنها و از سوی دیگر آشنایی مردم و مسئولان با تلاش برنامه سازان ساختارهای مختلف و اقدامات بزرگ تلویزیون یکی از ثمرات برگزاری جشنواره «جام جم» است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی پنجمین جشنواره تلویزیونی «جام جم» تصریح کرد: مخاطبان برای رای دهی و انتخاب از بین ۱۴۲ اثر و هنرمند بخش مردمی تا پایان هفته مهلت دارند.

وی افزود: افزوده شدن بخش مردمی به این دوره از جشنواره رویکرد مشارکتی و تعاملی مخاطبان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه رسانه ملی را دنبال می کند که نتیجه آن موجب افزایش اعتماد به رسانه است.

خواجه نژاد با اشاره به اختصاص سه باکس نمایشی شبانه در شبکه های سیما گفت: سال ۹۵، ۲۳ عنوان سریال شامل ۴۹۶ قسمت؛ سال ۹۶ ، ۳۳ عنوان سریال شامل ۷۹۷ قسمت و تا پایان آذر سال ۹۷؛ ۲۴ عنوان سریال شامل ۷۲۹ قسمت روی آنتن رفته است.

وی در پایان با اشاره به آمار داوری ۶۳۷ اثر در کمیسیون های ده گانه و ۱۴۲ اثر در بخش مردمی گفت: جشنواره «جام جم» با این حجم از آثار بزرگ ترین جشنواره و رویداد فرهنگی رسانه ای کشور محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.