شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

از فردا شب آغاز می شود

یک دهه نمایش «ماهی در خاک» در کرمان/ روایت رشادت‌های غواصان شهید دوران دفاع مقدس

پوستر نمایش ماهی در خاک

سینماپرس: اجرای نمایش «ماهی در خاک» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی کوروش زارعی از فردا به مدت ۱۰ شب در کرمان آغاز خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس؛ تازه‌ترین اثر مؤسسه مهنّا که به قصه شهدای لشکر ۴۱ ثار الله در عملیات‌های کربلای چهار و پنج و همچنین عملیات والفجر هشت می‌پردازد، از ۲۸ بهمن ماه هر شب از ساعت ۱۹ در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان میزبان مردم خواهد بود.

جدیدترین اثر کوروش زارعی که رشادت‌های غواصان شهید دوران دفاع مقدس در سه عملیات کلیدی را روایت می‌کند با استفاده از جلوه‌های ویژه سینمایی و تلفیق آن با نمایش محیطی، این واقعه عظیم را در قالب اجرای بزرگ سینمایش به روی صحنه می‌برد.

مالک سراج، انوش معظمی، علی محمد رادمنش، فاطمه رادمنش، سید علی موسویان، هدی آهنگر، امیر علی زارعی، مینا محسنی نسب، علی نفیسی، حسام خلیل نژاد، علی فرحناک در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و کوروش زارعی کارگردانی و علیرضا کوهفر نیز تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

پیش از این، نمایش «خورشیدی که از حلب طلوع می‌کند» آخرین محصول موسسه مهنّا با استقبال چندهزار نفری مخاطبان در کشور سوریه و جشنواره تئاتر فجر مواجه شد.‌

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.