جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

برگزاری «فصل رویش» در نکوداشت چهره‌های هنری

آئین نکوداشت «فصل رویش»

سینماپرس: فرهنگسرای انقلاب اسلامی فردا (شنبه ۲۷ بهمن) میزبان آیین نکوداشت تنی چند از نیروهای متعهد در حوزه های مختلف سینما، انیمیشن، مستند و تلویزیون می شود.

به گزارش سینماپرس؛ آئین نکوداشت «فصل رویش» با تقدیر از رضا برجی عکاس و مستندساز، سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سینما، حسن شمشادی خبرنگار و فعال رسانه‌ای، جلیل سامان نویسنده و کارگردان، محسن مقصودی تهیه کننده و مجری سیما و هادی محمدیان کارگردان انیمیشن شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ و به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

در این آئین سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی سالم رئیس شبکه امید و سیدمرتضی فاطمی تهیه‌کننده و فعال رسانه‌ای از جمعی از رویش‌های انقلاب اسلامی تقدیر می‌کنند.

در آئین نکوداشت فصل رویش محمدحسین حقیقی به اجرای ترانه سلام به آینده می‌پردازد. اجرای «فلش ماب» این ترانه در فرودگاه مهرآباد با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی همراه بود و این سرود را به یکی از پرطرفدارترین سرودهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بدل کرد.

از دیگر بخش‌های هنری این آئین، اجرای سرود چهلمین قرار گروه سرود صفیر عشق است. این گروه نوجوان به اجرای سرودی که ویژه چهلمین سالگرد تولید شده می‌پردازد که شاعر آن قاسم صرافان است و امید رهبران آهنگسازی آین اثر را بر عهده داشته.

این آئین شنبه ۲۷ بهمن‌ماه ساعت ۱۶ در محل فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نشانی؛ بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی برگزار می‌شود.

ورود تمامی علاقمندان به فرهنگ و هنر در این نشست آزاد است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۵۵۴۰۸۶۶۴ تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.