سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

«برکت» روی آنتن شبکه چهار

برنامه «برکت»

سینماپرس: نخستین برنامه مشارکتی شبکه چهار سیما با همکاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماپرس، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام (ره) به دستور رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۶ با هدف محرومیت زدایی و فقرزدایی تاسیس شد که یکی از رسالت خود در این ماموریت اشتغالزایی و حمایت از کارافرینی است.

بنیاد برکت که یکی از بازوهای وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که با یک دهه فعالیت خود توانسته پروژه‌ها و طرح‌های عظیمی درحوزه محرومیت زدایی، اشتغال زایی، ساخت مدارس، ساخت مساجد، پروژه‌های عمرانی، خدمات رسانی، کمک به فرزندآوری، خدمات بیمه‌ای جاده سازی و ... را در سراسر کشور صورت داده است.

به جهت آشنا شدن افکار عمومی با فعالیت‌های این بنیاد برنامه‌ای تحت عنوان برکت با همکاری شبکه ۴ سیما تهیه شده است تا جامعه بتواند هرچه بیشتر با راهبردها و اهداف این بنیاد آشنا شود.

این برنامه محصول گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۷ پخش می‌شود؛ و از هفته آینده از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در کنداکتور شبکه چهار سیما جانمایی شده است.

برنامه «برکت» به تهیه‌کنندگی محمد میرزاخانی مقدم و اجرای علی درخشان در ۲۰ قسمت از سوی شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.