یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

چرا دواین جانسون به اجرای اسکار نرسید؟

دواین جانسون

سینماپرس: دواین جانسون در توئیتی اعلام کرد پیشتر قرار بوده این بازیگر اجرای مراسم اسکار را بر عهده داشته باشد که به علت تداخل با فیلمبرداری فیلم سینمایی «جومانجی» از همکاری با آکادمی بازمانده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، دواین جانسون ملقب به «راک» جدیدترین بازیگری است که توضیح داده نتوانست مسئولیت مجری‌گری مراسم امسال اسکار را بر عهده بگیرد.

در پاسخ به سوال یکی از هواداران در توییتر، این بازیگر توضیح داد که در حقیقت انتخاب اول آکادمی اسکار برای اجرای این مراسم او بوده است، اما نتوانست این کار را انجام بدهد چون مشغول مراحل فیلمبرداری دنباله فیلم محبوب «جومانجی» بوده است.

او در توییتر خود نوشت: من انتخاب اول آن‌ها برای مجری‌گری اسکار امسال بودم و هدفم این بود که کاری کنم مراسم تبدیل به جالب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین اسکاری بشود که تا به حال برگزار شده است. همه‌مان خیلی سخت تلاش‌مان را کردیم، اما در نهایت نتوانستیم ماجرا را عملی کنیم چون دارم «جومانجی» را فیلمبرداری می‌کنم. من و آکادمی بسیار ناراحت شدیم، اما شاید یک روز دیگر در آینده بتوانیم این کار را با هم انجام دهیم.

این توضیح راک با فاصله کمی پس از این منتشر شد که تایید شد نود و یکمین مراسم اهدای جوایز اسکار که روز بیست‌وچهارم فوریه (پنجم اسفند) برگزار خواهد شد، برای نخستین بار در ۳۰ سال گذشته بدون مجری روی آنتن خواهد رفت.

کوین هارت (که باید اشاره کرد دیگر بازیگر اصلی دنباله فیلم «جومانجی» ‌ است) در ابتدا قرار بود مسئولیت مجری‌گری این رخداد را بر عهده داشته باشد، اما بعد از واکنش‌های بسیاری که به توییت‌های مشکل‌دار گذشته او و بحث‌هایی که محور برخورد او با این ماجرا شکل گرفت، این بازیگر مجبور شد از این موقعیت کناره‌گیری کند.

به جای یک مجری، تهیه‌کنندگان از مجموعه‌ای از سلبریتی‌ها برای معرفی کردن بخش‌های مختلف مراسم استفاده خواهند کرد. بنابراین اسکار امسال مثل معمول یک افتتاحیه مونولوگ‌محور نخواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.