شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

شروع پیش تولید سریال «جشن سربرون»

علی آشتیانی‌پور در نشست مطبوعاتی آراء مردمی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: تهیه کننده مجموعه «جشن سربرون» با اشاره به نگارش متن های این سریال، از آغاز پیش تولید آن در روزهای گذشته خبر داد.

به گزارش سینماپرس؛ «علی آشتیانی پور» تهیه کننده سریال «جشن سربرون» در گفت‌وگو با یک خبرگزاری درباره آغاز مرحله پیش تولید این سریال گفت: چند روزی است که وارد مرحله پیش تولید این سریال شدیم، اما هنوز مشکلات مالی به طور کامل حل نشده است و در حال رایزنی برای انتخاب بازیگران و گروه تولید هستیم.

وی با اشاره به نگارش متن‌های سریال «جشن سربرون» نیز بیان داشت: متن‌ها به طور کامل توسط مجتبی راعی به نگارش درآمده است. 

این تهیه کننده درباره انتخاب لوکیشن‌های این سریال نیز گفت: لوکیشن‌هایمان در  تهران، شهرک سینمایی، فارس،کهکیلویه و بویراحمد و ... است. اما در این میان به دلیل تمام شدن فضل زمستان ما این فصل را برای تصویربرداری از دست دادیم چراکه بخشی از قصه را باید در فضای برفی مقابل دوربین می‌بردیم.

وی درباره زمان شروع تولید «جشن سربرون» نیز بیان داشت: زمان شروع تولیدمان به این برمی‌گردد که چه زمانی بتوانیم گروهی مناسبی را برای تولید پیدا کنیم چراکه به گروهمان وابسته هستیم و از آنجایی که تعداد بازیگرهایمان زیاد است هماهنگی بین آنها بعد از انتخاب کار سختی خواهد بود. انشاله از سال آینده تولید را آغاز خواهیم کرد. به این دلیل که کار سخت و پر پروداکشنی است باید قبل از شروع تولید تمامی مقدمات را فراهم کنیم تا حین تولید به مشکلی برنخوریم. 

این تهیه کننده با اشاره به بازیگر نقش اصلی و اینکه بازیگران بر چه اساسی انتخاب خواهند شد؟ گفت: بازیگر نقش اصلی سریال ما مرد است و به طور طبیعی اولویت ما با بازیگرهای چهره است، اما امیدوارم با محدودیت‌هایی که داریم بتوانیم از تعدادی چهره در این سریال استفاده کنیم. 

  این سریال به نویسندگی و کارگردانی مجتبی راعی در سه فصل و در فضای تاریخی حدود ۱۰۰ سال پیش ساخته خواهد شد. فصل اول این سریال در قالب ۱۳ قسمت خواهد بود و ۲۵ قسمت فصل دوم سریال را شامل می‌شود. این سریال درباره عشایر قبل از انقلاب است و ماجرای چند خان و رعیت را به تصویر می‌کشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.