جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

سریال مایکل مور به روی آنتن می رود

مایکل مور

سینماپرس: طبق اعلام کمپانی ترنر، سریال «ملت تلویزیون» ساخته مایکل مور که پیشتر قرار بود در ماه اکتبر پخش شود، به زودی روی آنتن شبکه تی‌بی‌اس خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، شوی تلویزیونی مایکل مور که نخستین بار سال ۲۰۱۷ معرفی شد تا به صورت سریالی پخش شود، چندین بار عقب افتاد و هرگز تاریخ رسمی برای نمایش به دست نیاورد.

مور ابراز امیدواری کرده بود که برنامه «ملت تلویزیون مایکل مور» اکتبر پیش، روی آنتن برود که در حقیقت همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای بود. حتی شبکه تی‌بی‌اس تیزر این نمایش را تابستان پیش پخش کرد اما هرگز درباره آن اطلاعی نداد.

البته گفته شده دلیل به تعویق افتادن این برنامه، خود مور بود و برنامه‌های دیگری که برای ساخت داشت و فرصت نمی‌کرد وقتش را بر این برنامه تلویزیونی متمرکز کند. این برنامه نخستین برنامه منظم تلویزیونی مور پس از «حقیقت وحشتناک» در سال ۲۰۰۰ خواهد بود.

ابتدا گفته شده بود این برنامه پاییز ۲۰۱۷ روی آنتن می‌رود و بعد اوایل سال ۲۰۱۸ برای آن اعلام شده بود. هر دوی این تاریخ‌ها آمدند و رفتند بدون این که برنامه روی آنتن برود و دلیل آن این بود که مور در حال کار روی فیلم جدیدش «فارنهایت ۹/۱۱» ( بازی با نام فارنهایت ۱۱/۹ محصول ۲۰۰۴) بود که سپتامبر به نمایش درآمد.

ترنر گفته است این برنامه که قبلا قرار بود با عنوان «زنده از آخرالزمان» باشد از شبکه تی‌بی‌اس با عنوان «ملت تلویزیون» روی آنتن می‌رود. این عنوان، عنوان یک مجله خبری طنز بود که مور در سال ۱۹۹۴ در ان‌بی‌سی خلق کرده بود.

مور پیشتر گفته بود که قصد دارد در این برنامه دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ را یادآوری کند.

وی در ماه مه (اردیبهشت) تاکید کرده بود که «آیا من همان آدم هستم که یک یا دو سال پیش بودم؟ نه نیستم.»

وی افزوده بود که بسیاری از آمریکایی‌ها همین حالت را دارند و احساس اضطراب و ناامیدی می‌کنند و حتی انتظار دارند که کاش ملانیا می‌توانست کاری بکند.

برای تهیه این برنامه گروهی از گزارشگران تلویزیونی با تهیه مصاحبه‌ها و بسته‌های تهیه شده از قبل، با مور همکاری می‌کنند. از پیش، ترنر قول مساعد داده بود که سازنده «بولینگ کلمباین» بتواند هر هدفی از جمله سیاست‌های واشنگتن و وال استریت را مورد توجه قرار دهد.

در این سریال مور هم در نقش کارگردان و هم یکی از بازیگران جلوی دوربین ظاهر می‌شود. این مشابه همان همکاری با مگان اوهارا در «سیسکو» است که وی از تهیه کنندگان آن هم بود و نامزدی اسکار را هم کسب کرد.

گفته شده این برنامه نمایش آنلاین نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.