پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

آیا پخش همزمان چندین سریال در شبکه نمایش خانگی تاثیری بر کاهش فروش آنها دارد؟

سایت سبزپندار

سینماپرس: این روزها در شبکه نمایش خانگی چندین سریال در حال انتشار است.

به گزارش سینماپرس؛ این سریال ها که همه با هزینه سرمایه گذار های خصوصی ساخته شده است. حکایت از فروش مناسب سریال ها و توجیه اقتصادی سرمایه گذاری در این شبکه دارد.

اما اخیرا اتفاقی افتاده است ک ممکن است سرمایه گذاری در شبکه نمایش خانگی را دچار چالش کند. چرا که بطور همزمان چندین سریال در این شبکه در حال پخش است.

البته سریال های موجود در ژانر های متفاوتی با یک دیگر قرار دارند و این ممکن است دلیلی بر این پخش همزمان باشد.

اما نکته ای که جالب بنظر میرسد این است  که حتی برخی از این سریال ها دارای تشابه در ژانر نیز می باشند و به همین دلیل ممکن است این اتفاق باعث کاهش سطح فروش سریال ها گردد.

بعنوان مثال مخاطبین سریال نهنگ آبی و ممنوعه، هر دو بیشتر قشر جوان جامعه هستند و این سریال ها نیز تا حدودی به مسائل اجتماعی مرتبط با جوانان می پردازند و همچنین داستانی عاشقانه در این سریال ها جریان دارد.

البته این اتفاق و تداخل مخاطبین با سایر سریال ها نیز وجود دارد و بطور کلی میتوان گفت بیشترین مخاطبین سریال های شبکه نمایش خانگی را جوانان تشکیل می دهند. ( بجز سریال های مختص کودکان مثل سریال هشتگ خاله سوسکه ، بالشها و ...)

طبق خبر هایی که اخیرا منتشر شده است، دانلود سریال رقص روی شیشه نیز بزودی امکان پذیر خواهد بود و پخش این سریال از طریق شبکه نمایش خانگی آغاز خواهد شد.

رقص روی شیشه سریالی است که علاوه بر بازیگران مشهور ، با خواننده های بزرگ کشور نیز همکاری داشته است.

 این سریال یک ملودرام اجتماعی و عاشقانه است که به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری ساخته شده است.

سریال رقص روی شیشه در واقع برای مذمت مهاجرت از کشور و مخالفت با این موضوع و همچنین در راستای افزایش ارزش و اهمیت خانواده بین جوانان ساخته می شود.

هنوز داستان دقیقی از این سریال ارائه نشده است به گفته مهدی گلستانه «رقص روی شیشه» یک ملودرام اجتماعی است و بازیگران و گروه آن نیز با سریال عاشقانه تفاوت های بسیاری دارند.

علیرغم مقاومت گروه سازنده سریال «رقص روی شیشه» برای عدم انتشار اخبار و درز اطلاعات پروژه،  یاس مطرح‌ترین رپر حال حاضر موسیقی رپ در سریال «رقص روی شیشه» تازه ترین ساخته مهدی گلستانه حضور خواهد داشت.

طبق این خبر؛ حضور یاس در این پروژه قطعی است، اما هنوز به طور دقیق مشخص نشده است، که این حضور به معنی بازیگری اوست یا خوانندگی...

بازیگران سریال رقص روی شیشه عبارتند از: هدی زین العابدین، بهرام رادان، امیر آقایی، مهتاب کرامتی، میترا حجار، بیتا فرهی، همایون ارشادی، سحر قریشی، یاسر بختیاری، ترلان پروانه، مهرداد صدیقیان، ابوالفضل میری، حامد کمیلی، ستاره اسکندری و علیرضا زمانی نسب

این روز ها سریال های شبکه نمایش علاوه بر ژانر های پرطرفدار همیشگی مثل اجتماعی و عاشقانه ، به ژانر های دیگری نیز پرداخته است. بعنوان مثال سریال هشتگ خاله سوسکه برای کودکان آماده شده و بدین وسیله تلاش هایی برای گسترش جامعه مخاطبین این شبکه از جوانان ، به سمت کودکان اتفاق افتاده است.

در صورت اضافه شدن رقص روی شیشه به برنامه پخش سریال های شبکه نمایش خانگی ، میتوان گفت سه سریال بطور همزمان در این شبکه پخش می شود که در ژانر مشابه یکدیگر می باشد.

شما میتوانید دانلود سریال هشتگ خاله سوسکه را از طریق سایت سبزپندار انجام دهید.

همچنین در سبزپندار ، دانلود سریال ایرانی در ژانر های مختلف بخصوص سریال های منتشر شده برای شبکه نمایش خانگی امکانپذیر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.