دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

با حضور اهالی «محله گل و بلبل»؛

«بنیامین» در سومین جشن «سیمرغ و پروانه‌ها» نمایش داده شد

نمایش «بنیامین» در سومین جشن «سیمرغ و پروانه‌ها»

سینماپرس: با حضور جمعی از هنرمندان سینمای کودک و نوجوان انیمیشن سینمایی «بنیامین» صبح امروز (دوشنبه ۱۵ بهمن) در سینما ماندانا نمایش داده شد.

به گزارش سینماپرس، در سومین جشن «سیمرغ و پروانه‌ها» حبیب ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، ابراهیم شفیعی، نعیمه نظام دوست، محسن عنایتی و تینا هاشمی صداپیشه انیمیشن بنیامین حضور یافتند.

بعد از خواندن سرود جمهوری اسلامی توسط بچه‌ها در این مراسم و اجرای آهنگ سلام توسط عمو مهرداد، مجید قناد مجری این جشن گفت: خدا را شکر می‌کنم که ‌همزمان با جشنواره فیلم فجر فیلم‌های سینمایی برای بچه‌ها نمایش داده می‌شود. شخصیت‌های انیمیشن توسط دوبلورها صداگذاری می‌شوند و امروز جمعی از آنها مهمان ما هستند.

اجرای آهنگ ایران سالار عقیلی با همخوانی دانش آموزان بخش بعدی مراسم بود. در ادامه هنرمندان روی سن آمدند و نعیمه نظام دوست بعد از سلام و احوالپرسی با بچه‌ها گفت: وقتی وارد سالن شدم آقای قناد من را به دلیل تغییر وزن زیادی که داشتم نشناختند، شاید اینجا بهتر باشد به شما بگویم که ورزش کنید، سینما بروید، غذای مناسب بخورید تا سالم‌تر بمانید.

او در ادامه بخشی از نقش خودش در محله گل و بلبل را برای بچه‌ها اجرا کرد.

ابراهیم شفیعی دیگر بازیگر این سریال نیز از حضور کنار بچه‌ها و فیلم دیدن با آنها ابراز خوشحالی کرد. وی ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر مشکل پخش محله گل و بلبل حل شود و شما بچه‌ها بتوانید ۷۰ قسمت این سریال را ببینید.

در ادامه از محسن عنایتی کارگردان انیمیشن بنیامین و حبیب ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی برای بریدن کیک ۴۰ سالگی انقلاب دعوت شد.

محسن عنایتی نیز خطاب به بچه‌ها بیان کرد: امیدوارم از فیلم «بنیامین» خوشتان بیاید و ما بتوانیم انیمیشن‌های بیشتری بسازیم.

در ادامه کودکان و نوجوانان با در دست داشتن پرچم ایران، سرود ای ایران را خواندند.

ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» با همراهی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، سازمان سینمایی، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

در این طرح که برای دومین سال متوالی با هدف حمایت از تولید و اکران آثار کودک و نوجوان در جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود، ۵ فیلم و انیمیشن سینمایی «لکنت»، «آخرین داستان»، «بنیامین»، «ضربه فنی» و «پاستاریونی» که هریک موفق به دریافت جوایز ملی و بین‌المللی شده‌اند، برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌هایشان اکران می‌شوند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.