جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

بازگشت بخش خارج مسابقه به جشنواره

افزودن دو فیلم جدید به جشنواره فیلم فجر/ آقای دبیر! ای کاش از روز اول به فکر بودید/ وقتی سینمای رسانه ها فراموش می شود!

مدیترانه- وکیل مدافع

سینماپرس: در پی مطالبه گری رسانه ای برای اضافه شدن بخش خارج از مسابقه، با نظر دبیر جشنواره دو فیلم وکیل ومدافع و مدیترانه در جشنواره نمایش داده می شوند.

به گزارش سینماپرس، در پی مطالبه گری رسانه ها با نظر ابراهیم داروغه‌زاده دو فیلم سینمایی «وکیل مدافع» به کارگردانی مشترک سلما بابایی، ونداد دوشن و تهیه کنندگی محسن علی‌اکبری با موضوع دفاع مقدس و فیلم سینمایی «مدیترانه» به کارگردانی هادی حاجتمند و تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند با موضوع مقاومت سوریه، هر کدام یک نوبت نمایش در پردیس سینمایی چارسو و چند نمایش در برخی از مراکز استان خواهند داشت.

اما نکته عجیب این خبر آن است که هیچ تدبیری برای نمایش این دو فیلم در سینمای رسانه ها و پردیس ملت تا این لحظه صورت نگرفته، در حالیکه به راحتی و با اضافه کردن سئانس اضافه در آخر شب و یا دو سئانس در بعدازظهر شنبه که در حال حاضر روز تعطیل جشنواره است، می توان امکان نمایش این دو فیلم را برای اهالی رسانه ها فراهم کرد. موضوعی که بازهم از دید دبیر جشنواره پنهان مانده و احتمالا باید مجدد به ایشان یادآور شد.

جای بسی تعجب است در شرایطی که موضوعاتی ساده همانند تدبیر برای بخش خارج از مسابقه قبل از برگزاری جشنواره می توانست باعث اتفاقی مثبت در جشنواره باشد ولی عدم تدبیر به موقع بازهم باعث تصمیم گیری های لحظه ای و ایجاد به هم ریختگی در برنامه های جشنواره شده، تصمیماتی که بدون توجه به جوانب آن خود حاشیه هایی برای جشنواره ایجاد می کند.

فیلم سینمایی «وکیل مدافع» دوشنبه ۱۵ بهمن سانس ساعت ۱۴.۳۰ در چارسو روی پرده می‌رود و همچنین فیلم «مدیترانه» ساعت ۱۴.۳۰ روز ۱۷ بهمن ماه در این سینما به نمایش درمی‌آید و انتظار می رود برای نمایش این دو فیلم در پردیس ملت نیز تدبیر مناسبی صورت پذیرد.

«وکیل مدافع» موضوعی مربوط به دفاع مقدس دارد و ایمان افشاریان، کوروش تهامی، محمودعزیزی و مجید یاسر بازیگران آن هستند. «مدیترانه» با بازی مهراوه شریفی‌نیا، بهرنگ علوی، پوریا پورسرخ و قاسم زارع با موضوع مقاومت در سوریه ساخته شده است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.