پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

حضور انتظامی در نشست ستاد جشنواره فجر مشهد

حضور سرپرست سازمان سینمایی در مشهد

سینماپرس: سرپرست سازمان سینمایی در جمع اعضای ستاد جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: «امیدواریم انضباطی که در اجرای جشنواره فیلم فجر در تهران هست در استان‌ها نیز باشد به ویژه مشهد با توجه به آن قدمت و وضعیت سالن‌هایش.»

به گزارش سینماپرس، سرپرست سازمان سینمایی کشور در جمع فعالان سینمایی و سینماداران مشهد گفت: جشنواره فیلم فجر فضای پر نشاطی را در شهر ایجاد می کند.

حسین انتظامی در نشست اعضای ستاد شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: از همت سینماداران مشهدی در برگزاری باشکوه‌تر جشن‌های سالگرد انقلاب که یکی از آنها جشنواره فیلم فجر است قدردانی می‌کنم .

او با بیان اینکه این جشنواره فضای پرنشاطی را در شهر ایجاد می‌کند گفت: امیدواریم انضباطی که در اجرای جشنواره فیلم فجر در تهران هست در استان‌ها نیز باشد به ویژه مشهد با توجه به آن قدمت و وضعیت سالن‌هایش.

انتظامی ادامه داد: خوشبختانه بسیاری از مجتمع‌های تجاری در اثر سیاست‌های اخیر سازمان سینمایی سالن‌هایی سینما احداث کرده‌اند و این سیاست تداوم خواهد داشت.

او با اشاره با سیاست‌های سازمان سینمایی در دولت دوازدهم ادامه داد: ما ۱۰ محور در سازمان سینمایی با عنوان اصول راهبردی داریم که آن را دنبال می‌کنیم. توسعه زیرساخت های سینمایی به معنای سالن سازی است که بعضی از شهرستان‌های کم برخوردار از این حمایت‌ها بهرمند خواهند شد.

او ادامه داد: اگر ما به دنبال عدالت فرهنگی و افزایش مصرف فرهنگی که یکی از آن سینما است، باشیم، باید در راستای توسعه زیرساخت‌ها به ویژه در شهرهای کم برخوردار اقدام کنیم.

انتظامی با اشاره به افتتاح مجتمع بزرگ تجاری در جوادیه تهران که دارای سالن‌های سینمایی است گفت: نباید نسبت به کسی که همت می‌کند در مناطق کم برخوردار مجتمع سینمایی تاسیس کند بی‌تفاوت باشیم و باید قدردانی کنیم و حمایتها و تسهیلات را نیز در نظر داشته باشیم .

سرپرست سازمان سینمایی کشور گفت: موسسه سینماشهر به زودی فرمول‌های حمایتی خود را اعلام خواهد کرد و پردیس‌های سینمایی می‌توانند از این حمایت‌ها برخوردار شوند.
او در خصوص نظام نامه اکران در طول سال گفت: نظام‌نامه اکران با همه ضوابط و قوانین  این حوزه تا قبل از سال تکمیل و اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.