دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

اعلام برنامه های جدید پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد

سینماپرس: پردیس تئاتر شهرزاد در خبری عجیب اعلام کرده است تعدادی از اعضای شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر عصر روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه در «پردیس تئاتر شهرزاد» به تماشای نمایش «بدون تماشاگر» به کارگردانی امیر اخوین خواهند نشست.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد «بدون تماشاگر» عنوان نمایش تازه ای از امیر اخوین است که اجراهای خود را از اواخر دی ماه در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده و با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شده است. قصه این نمایش پیرامون معضلات اهالی تئاتر، و روایتی است از چگونگی اجرا بردن، بر روی صحنه تئاتر است، به همین جهت برای نخستین بار تعدادی زیادی از کارشناسان اداره نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی، مهمان ویژه این نمایش خواهند شد و به تماشای این اثر هنری خواهند نشست.

علی سرابی و آزاده صمدی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و نویسندگی آن بر عهده ابوالفضل کاهانی و سعید خانی در مقام تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. طبق برنامه ریزی های انجام شده این نمایش تا پایان بهمن ماه هرشب ساعت ۱۹:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «گذر لوطی هاشم» به کارگردانی حسین تبریزی عنوان نمایش دیگری است که به تازگی اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است و هرشب، ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۱ این مجموعه  اجرا خواهد شد. طبق برنامه ریزی های انجام شده این نمایش تا اوایل اسفندماه سال جاری به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

این نمایش یک روایت عاشقانه است که در اوایل دوره پهلوی اول می‌گذرد و مضمونی عاشقانه دارد. شهرام عبدلی، فقیهه سلطانی، سیاوش خیرابی، زهرا جهرمی، محمدرضا ژاله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین از سوی دیگر نمایش «سوتفاهم» به کارگردانی ایمان فتاحی، عنوان نمایش تازه دیگری است که اجراهای خود را از تاریخ ۵ بهمن ماه در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است، این اثر نمایشی اقتباسی آزاد از رمان معروف سوتفاهم اثر آلبر کامو است.  

تهیه کنندگی این نمایش بر عهده سجاد افشاریان است و ایمان فتاحی، امیر احمدزاده، محمد ثروتی، شوکا کریمی، فرشید شایسته بازیگران این اثر نمایشی محسوب می شوند، این نمایش تا پایان بهمن ماه هرشب ساعت ۱۹ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است نمایش «مده آی سن مدار» به کارگردانی بورژین عبدالرزاقی  و تهیه کنندگی امین زندگانی که در آذرماه سال جاری در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و بااستقبال مخاطبان مواجه شد از تاریخ ۱۱ بهمن ماه

در روزهای پنج شنبه و جمعه به صورت هفتگی در ساعت ۱۷:۳۰ روی صحنه خواهد رفت. پیش خرید بلیت های این نمایش از روزهای قبل آغاز شده است و امکان خرید حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد فراهم است.

  الیکا عبدالرزاقی، احمد ساعتچیان، مهدی بجستانی در این نمایش  به ایفای نقش می پردازند.

 نمایش «هدیه جشن سالگرد» به کارگردانی مجید فرهاد تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد. مهدی کوشکی و آذین نظری بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.