چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

گپ سینماپرس با سرمایه گذار فیلم سینمایی «معکوس»؛

خوشنام: برای سرمایه گذاری در «معکوس» اسیر نام آقای کیمیایی نشدم/ بضاعت من زیاد نیست اما مایلم در سینما از جوانان حمایت کنم

معکوس

سینماپرس: محمد خوشنام سرمایه گذار فیلم سینمایی «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد گفت: برای سرمایه گذاری در «معکوس» اسیر نام آقای کیمیایی نشدم و اگر هر جوان دیگری به غیر از آقای کیمیایی بودند باز هم سرمایه گذاری کارشان را انجام می دادم.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «معکوس» فیلمی با سبک خاص و داستان جذابی است که کمتر نمونه آن را در سینمای ایران شاهد بوده ایم؛ این فیلم سختی های زیادی داشت اما خوشبختانه به سرانجام رسید.

خوشنام ادامه داد: حقیقت امر این است که کنار آقای کیمیایی قرار گرفتن به واسطه یک اتفاق بود؛ من اصولاً قصد ورود به سینما را نداشتم و این اولین باری است که در یک فیلم سرمایه گذاری کرده ام. رابطه من با آقای کیمیایی به واسطه یک معرف صورت گرفت و آن ها به دفتر من آمدند و از فیلم و گذشته آن صحبت کردند و من هم تصمیم گرفتم که به آن ها کمک کنم تا فیلم شان به سرانجام برسد.

این سرمایه گذار در پاسخ به این سوأل که آیا می خواهید همچنان در سینما ادامه فعالیت بدهید اظهار داشت: من از سینما هیچ شناختی نداشتم اما حالا که وارد سینما شدم دوست دارم این کار را ادامه بدهم و تمام توانم را به کار می برم تا کارهای خوبی را انجام دهم.

وی سپس در رابطه با پیش بینی اش برای فروش این اثر سینمایی گفت: به فیلم و فروش آن در ایران نمی توان امید داشت و از این رو ما هم هیچ گونه پیش بینی برای این فیلم انجام نداده ایم؛ بنده معتقدم حضور «معکوس» در جشنواره بسیار بااهمیت است و ما بعد از بازخوردها توسط منتقدان، اهالی رسانه و مخاطبان عام می توانیم متوجه شویم که چقدر این فیلم می تواند در گیشه موفق باشد.

خوشنام تأکید کرد: برای من مهم این است که کاری که انجام داده ام به معنی واقعی فیلم و سینما است؛ ممکن است فیلم ما ضرر کند این چندان اهمیتی ندارد چرا که انجام یک کار خوب و شایسته برای من مهمتر از ضرر مالی است و همین که مطمئن هستم یک کار خوب انجام داده ام برای کفایت می کند. قطعاً تجربه این فیلم هرچه که باشد باعث می شود تا من بتوانم در فیلم های بعدی ام بهتر کار کنم. اصولاً سرمایه گذاری در هر حیطه ای می توانند سود یا ضرر داشته باشد و سینما هم یکی از آن ها است.

وی در پاسخ به این سوأل که آیا جوانان مستعد که هیچ نام و نشانی ندارند می توانند با اطمینان پیش شما بیایند و مطمئن باشند که شما از آن ها حمایت می کنید اظهار داشت: بضاعت من زیاد نیست اما مایلم در سینما از جوانان حمایت کنم؛ من علاوه بر کارگردانان دوست دارم در رشته های دیگر سینمایی نیز از جوان ترها استفاده کنم و به همه کسانی که استعداد دارند کمک کنم. من خودم کار و زندگی را از دوران جوانی شروع کرده ام و می دانم جوانان برای به ثمر رسیدن نیازمند یک مشوق هستند و امیدوارم من مشوق خوبی برای آن ها باشم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.