شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

فصل سوم «اقیانوس آرام» ساخته می‌شود

مراسم اختتامیه فصل دوم «اقیانوس آرام»

سینماپرس: تهیه کننده برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» از ساخته شدن فصل سوم این مجموعه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» اواخر آبان‌ ماه پخش خود را آغاز کرد و مدل جدیدی از استندآپ یا خاطره‌بازی نوجوانانه را روی آنتن برد.

در مراسم اختتامیه فصل دوم «اقیانوس آرام» که با حضور مدیر شبکه دو، رئیس سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج و عوامل و دست‌اندرکاران «اقیانوس آرام» همراه شد درباره ساخت فصل سوم این برنامه نیز سخنانی گفته شد.

در این مراسم احسان محمدحسنی رئیس موسسه فرهنگی و رسانه‌ای اوج تصریح کرد: ما در سازمان اوج همچون لابراتوار و آزمایشگاهی عمل می کنیم که قرار است محصولات متنوعی را در عرصه فرهنگ و هنر تولید کند. امروز با گذشت ۷ سال فعالیت بیش از ۱۷ هزار محصول و اثر هنری تولید کرده‌ایم.

وی افزود: «اقیانوس آرام» کار خودش را از اربعین آغاز کرد، با قصه استودیو و سواحل نیلگون خلیج فارس گره خورد اما امیدوارم این هواپیما روی باند باقی بماند و خودش را برای پرواز دیگری آماده کند. «اقیانوس آرام» نباید در این نقطه تمام شود و باید خودش را مهیای پرواز باشکوه‌تری کند.

محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو سیما نیز در سخنانی بیان کرد: خوشبختانه تجربه «اقیانوس آرام» تجربه تلفیق ویژگی‌ها و شاخصه‌های نوجوانی بود. «اقیانوس آرام» فرصت این خطر کردن و مورد اعتماد واقع شدن را برای نوجوانان فراهم کرد چرا که نوجوانان ما نیاز دارند از تجربه‌های پیشینیان بهره ببرند و در مسیر رشد خودشان الگو داشته باشند تا دچار هجمه‌ها و آسیب‌ها نشوند.

وحید ملتجی تهیه‌کننده برنامه «اقیانوس آرام» نیز از ساخت فصل سوم این برنامه تلویزیونی خبر داد و عنوان کرد: یکی از اتفاقات مهم فصل جدید، اضافه شدن باشگاه مخاطبان «اقیانوس آرام» و راه‌اندازی اپلیکیشنی است که به نوجوانان ایران متصل می‌شود.

در پایان این مراسم عوامل، دست‌اندرکاران و ۳۰ نوجوان حاضر در استودیوی «اقیانوس آرام» تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.